گلکسی اس ۲۲ اولترا رکورد گینس

گلکسی اس ۲۲ اولترا یک رکورد عجیب در گینس به نام خودش ثبت کرد!

گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ – Galaxy S22 Ultra موفق شده یک رکورد جالب را در گینس ثبت کند. رکوردی که پیشتر متعلق به شیائومی بوده است.

گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا به کمپانی سامسونگ اجازه داده یک رکورد را در گینس به نام خودش ثبت کند. کمپانی سامسونگ اکنون صاحب رکورد یکی از دسته‌بندی‌های عجیب و غریب گینس با عنوان «شلوغ‌ترین آنباکسینگ همزمان» شده است. این دسته‌بندی چند سالی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد پو از سال ۲۰۱۹ شرکت شیائومی با رکورد ۷۰۳ آنباکسینگ همزمان محصولاتش، این رکورد را در اختیار داشته است.

سامسونگ هند در رویداد EpicUnboxing# که چند روز پیش برگزار کرد، این خبر را اعلام کرده است. این شرکت موفق شده با ثبت ۱۸۲۰ آنباکسینگ همزمان در مجموع ۱۷ شهر مختلف، این رکورد را از شیائومی برباید. سامسونگ این رویداد را با استفاده از کسانی که گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا این شرکت را پیش‌خرید کرده‌اند برگزار کرده است.

گلکسی اس ۲۲ اولترا رکورد گینس

از هدایای جذاب این رویداد که در اختیار مشتریان S22 Ultra قرار گرفته می‌توان به گلکسی واچ ۴ و گلکسی بادز ۲ اشاره کرد. به همراه این، یک پیغام متنی نیز از طرف سامسونگ در داخل جعبه گوشی قرار گرفته که از حسن انتخاب مشتریان و کمک آن‌ها برای رسیدن به این رکورد گینس قدردانی می‌کند