بروزرسانی گلکسی واچ 4

بروزرسانی گلکسی واچ 4 سامسونگ قابلیت‌های بیشتری برای سلامتی و شخصی‌سازی ارائه می‌کند

بروزرسانی گلکسی واچ 4 سامسونگ منتشر شده که با انجام این آپدیت، قابلیت‌های بیشتری در زمینه سلامتی و شخصی‌سازی به کاربران ارائه می‌شود.

بروزرسانی جدید ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ 4 سامسونگ منتشر شده که قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی را به همراه دارد. سامسونگ با ارائه این آپدیت به دنبال نشان دادن بهتر سبک زندگی کاربران و کمک به آنها برای تحقق اهدافشان در زمینه سلامت و تناسب اندام است.

بروزرسانی گلکسی واچ 4 چه ویژگی‌هایی دارد؟

در بروزرسانی جدید گلکسی واچ 4 سامسونگ، بخش‌هایی مانند آموزش‌های دوره‌ای برای دوچرخه‌سواران و دوندگان، برنامه جدید خواب و راهنمایی‌های جدید در حوزه تناسب اندام به کاربران ارائه می‌شود. علاوه بر آن، کاربران این ساعت های هوشمند سامسونگ به روش‌های بیشتری برای شخصی‌سازی ساعت خود در بخش‌هایی مثل صفحه ساعت و انواع بندها دسترسی خواهند داشت.

جانگیون یون، مدیر پلتفرم‌های نرم افزاری سامسونگ موبایل در این رابطه اظهار کرد ما با درک نیازهای کاربران ساعت های هوشمند، تعهد داریم که با ارائه این بروزرسانی، کاربران گلکسی واچ 4 را در تحقق اهدافشان برای رسیدن به سلامتی و تناسب اندام همراهی کنیم. وی در ادامه افزود با افتخار به تلاش‌هایمان برای عرضه جدیدترین نوآوری‌ها و توسعه تجربه کاربری به منظور بازتعریف سلامت جمعی ادامه می‌دهیم.

کاربران گلکسی واچ 4 با این به‌روزرسانی جدید می‌توانند در زمینه تناسب اندام، بهتر و راحت‌تر به سلامتی دست پیدا کنند. برنامه Samsung Health با همکاری برنامه سلامتی Centr که به شرکت کریس همسورث تعلق دارد، انواع راهنمایی‌ها را به کاربران ارائه می‌دهد و به آنها برای رسیدن به سلامتی، تناسب اندام و آرامش ذهنی کمک می‌کند. شما با استفاده از ساعت های گلکسی واچ 4 می‌توانید دوره رایگان آزمایشی 30 روزه را برای استفاده بدون محدودیت از Centr دریافت کنید.

بروزرسانی گلکسی واچ 4

فرقی نمی‌کند به دنبال فعالیت بیشتر باشید یا به حضور در یک مسابقه فکر کنید؛ با برنامه‌های آموزش دوره‌ای جدید سامسونگ در رشته‌های دوچرخه‌سواری و دو می‌توانید مدت تمرین، فاصله، تعداد ست‌ها و به طور کلی اهداف خود را مشخص کنید. همچنین این ساعت هوشمند یک دوره ورزش‌های فشرده را به شما ارائه می‌کند که با انجام هر دوره آن، تاثیرش را بر بدن خود احساس خواهید کرد.

سامسونگ اعلام کرده که به همکاری با برنامه‌های برتری مثل Running و Strava متعلق به آدیداس ادامه می‌دهد و کاربران را در راستای رسیدن به تناسب اندام همراهی خواهد کرد.

شب‌ها راحت‌تر و بهتر بخوابید

بروزرسانی گلکسی واچ 4

ساعت های هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 توانمندی‌های زیادی در زمینه رهگیری خواب دارند و حالا برنامه جدید به شما کمک می‌کند تا عادت‌های خواب خود را بهبود ببخشید و خواب راحت‌تر و بهتری در شب داشته باشید. با این برنامه، خواب کاربر در مدت هفت روزه رهگیری می‌شود و دو نظرسنجی در خصوص وضعیت خواب از کاربر انجام خواهد شد. سپس این ساعت یک برنامه خواب 4 تا 5 هفته‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد که مواردی مانند چک لیست، مقالات مرتبط با خواب، راهنمای مدیتیشن و گزارش‌های معمولی برای ارتقای کیفیت خواب کاربر را شامل می‌شود.

داشتن محیطی آرام و ساکت برای یک استراحت خوب و بیدار شدن با انرژی کامل بسیار ضروری است. در همین راستا، ساعت گلکسی واچ 4 زمان خواب شما را تشخیص می‌دهد و به طور خودکار چراغ‌های متصل به Samsung SmartThings را خاموش می‌کند تا شرایط را برای یک خواب خوش و آرام مهیا کند.

قلب سالم‌تر با تحت نظر داشتن مداوم سلامت کاربر

برنامه Samsung Health Monitor و فناوری پیشرفته حسگر BioActive در ساعت های گلکسی واچ 4 از قابلیت بررسی و پایش مداوم فشار خون و الکترودیاگرام برخوردار است. به این ترتیب کاربران می‌توانند در هر زمان و مکانی سلامت خود را زیر نظر داشته باشند. این برنامه از سال 2020 عرضه شده و تاکنون شاهد عرضه آن در 43 بازار بوده‌ایم. همچنین Samsung Health Monitor در روز 11 مارس 2021 در بازارهای جدیدی مثل کانادا، ویتنام و آفریقای جنوبی نیز عرضه می‌شود.

بندها و صفحه ساعت متنوع‌تر

بروزرسانی گلکسی واچ 4

جدیدترین بروزرسانی گلکسی واچ 4 موجب بهبود تجربه کاربران از یک دستگاه پوشیدنی شده و تنوع بیشتری در انتخاب نوع رنگ و فونت صفحه‌های دیجیتالی را برای هماهنگی با سلیقه‌های گوناگون در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این، بندهای جدید به رنگ‌های کرم و زرشکی عرضه می‌شوند تا کاربران بتوانند شخصی‌سازی بیشتری روی ظاهر ساعت خود اعمال کنند و از بین بندهای پارچه‌ای، گزینه مد نظر خود را بر اساس سلیقه‌شان برگزینند.

سازگاری بیشتر با اکوسیستم اندروید

شرکت‌های گوگل و سامسونگ در سال 2021 میلادی، برنامه عامل Wear OS را با یک اقدام مشترک تولید و عرضه کردند. به این ترتیب هماهنگی بیشتری بین دستگاه‌های اندرویدی برای استفاده از خدماتی مثل گوگل پلی، گوگل مپس و یوتیوب به وجود می‌آید. حالا بروزرسانی جدید گلکسی واچ 4 باعث می‌شود بتوانید با استفاده از یوتیوب موزیک روی گلکسی واچ 4 خود اقدام به استریم موسیقی روی وای فای و LTE کنید. در واقع کاربران اکنون قادر خواهند بودند گوشی خود را در جای دیگری بگذارند و در زمان ورزش و تمرین کردن به موسیقی مورد علاقه خود گوش بدهند.

در ماه‌های آینده شاهد عرضه دستیار گوگل روی ساعت های Galaxy Watch 4 سامسونگ خواهیم بود و کاربران می‌توانند هم به بیکسبی و هم به دستیار گوگل یا Google Assistant دسترسی داشته باشند و دستیار مناسب خود را بر اساس نیازهایشان انتخاب کنند.

از دیگر قابلیت‌هایی که با آپدیت جدید گلکسی واچ 4 به کاربران ارائه می‌شود این است که می‌توانید در زمان راه‌اندازی اولیه ساعت، برنامه‌های مورد علاقه و مد نظر خود را فقط با یک لمس روی ساعت هوشمندتان نصب کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.