روتر گیمینگ

نخستین روتر گیمینگ چهار بانده جهان با وای فای 6 معرفی شد

جدیدترین روترهای ایسوس و نخستین روتر گیمینگ چهار بانده جهان با فناوری وای فای 6 معرفی شدند که در ادامه با ویژگی‌های آنها آشنا می‌شویم.

خود را برای ورود به عصر اینترنت بی سیم 6GHz آماده کنید. به این منظور، آخرین نسل وای فای یعنی Wi-Fi 6E معرفی و ارائه شده است. حالا ایسوس که بزرگترین تولیدکننده محصولات کامپیوتری در جهان محسوب می‌شود، نخستین روتر گیمینگ چهار بانده جهان را با فرکانس 6GHz و وای فای 6 معرفی کرده است. این روتر گیمینگ با نام تجاری ROG Rapture GT-AXE16000 معرفی شده و نسخه پرو آن با نام ROG Rapture GT-AXE11000 Pro عرضه می‌شود.

علاوه بر این، ایسوس با آپدیت چیپست و بهینه سازی نرم افزار مدیریت روتر، ارتباطی بدون لگ و کمترین میزان تاخیر را در هنگام بازی کردن به شما هدیه می‌دهد. این دو روتر گیمینگ ایسوس از آخرین نسل پردازنده‌های چهار هسته‌ای Brodcom و ترکیب آخرین نسل فناوری‌های ASUS RF و RangeBoost Plus بهره می‌برند و به این ترتیب شاهد بهبود 38 درصدی پوشش سیگنال وای فای و همچنین رشد 18 درصدی قدرت نفوذ سیگنال WiFi خواهیم بود.

پشتیبانی کامل از WiFi 6E

خیلی از کاربران برای انجام کارهای خاص خود به ارتباطی سریع و باثبات نیاز دارند، اما باندهای فرکانسی 2.4GHz و 5GHz این اجازه را به آنها نمی‌دهد. اما WiFi 6E با وسعت 160 هرتزی کانال‌های ارتباطی، این مشکل را حل کرده و به راحتی می‌توانید ویدیوهای 8K را استریم کنید، بازی‌های VR را روی هدست‌های واقعیت مجازی بی سیم انجام دهید و ویدیو کنفرانس‌های با کیفیت بالا را برگزار کنید.

روتر گیمینگ

روتر گیمینگ ایسوس ROG Rapture GT-AXE16000 از دو پورت 10 گیگابیتی، یک پورت 2.5 گیگابیتی از نوع WAN و چهار پورت LAN بهره می‌برد و امکان تلفیق دو پورت 1 گیگابیتی LAN و گرفتن خروجی دو گیگابیتی از آنها نیز وجود دارد. اگر هم به استفاده از Multi-WAN یا اینترنت همیشگی نیازی داشتید باز هم جای نگرانی نیست؛ چرا که قادر خواهید به راحتی دو اینترنت مجزا از ISPهای مختلف را به روتر متصل کنید. به این ترتیب در صورتی که یکی از آنها قطع شد، اینترنت دیگر در مدار قرار می‌گیرد و هیچوقت دچار قطعی اینترنت نمی‌شوید.

یکی دیگر از ویژگی‌های شاخص روتر مذکور، پردازنده چهار هسته‌ای آن با فرکانس 2 گیگاهرتز است. پشتیبانی از فناوری‌های AiProtection Pro و Instant Guard و همچنین اختصاص تمام پهنای باند برای ترافیک سرورهای گیمینگ فقط با فشردن یک دکمه به منظور بهینه کردن ارتباط برای جلوگیری از ایجاد هرگونه لگ و تاخیر در زمان بازی کردن، از دیگر قابلیت‌های روتر ROG Rapture GT-AXE16000 ایسوس محسوب می‌شوند.

با روتر گیمینگ جدید ایسوس بیشتر از همیشه از بازی کردن لذت ببرید

وجود یک روتر با امکان پشتیبانی از WiFi 6 و پوشش حداکثری سیگنال 6 گیگاهرتز، جزو اصلی‌ترین پیش‌نیازهای استفاده از نسل ششم وای فای محسوب می‌شود. به این منظور، روتر جدید ایسوس یعنی ROG Rapture GT-AXE11000 Pro دو باند 5 گیگاهرتزی را ارائه می‌دهد که هر یک از آنها امکان برقراری ارتباط تا 4804 مگابیت بر ثانیه را دارند. به این ترتیب شما می‌توانید یکی از این باندها را برای ارتباط اینترنتی و دیگری را برای ارتباط با سایر روترهای ایسوس با فناوری AiMesh استفاده کنید. همچنین باند 2.4GHz نیز ارائه می‌شود و با امکان برقراری ارتباط تا 1148 مگابیت بر ثانیه، در مجموع می‌توانید به 11 هزار مگابیت بر ثانیه دست پیدا کنید.

روتر گیمینگ

روتر گیمینگ ROG Rapture GT-AXE11000 Pro درست مثل ROG Rapture GT-AXE16000 از پردازنده 64 بیتی چهار هسته‌ای با فرکانس 2GHz بهره می‌برد و از فناوری‌های AiProtection Pro و Instant Guard و قابلیت Game Boost پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب این روتر هم برای اولویت‌بندی ترافیک سرورهای گیمینگ برای انجام تجربه عالی در زمان بازی کردن بسیار مناسب خواهد بود.

جمع‌بندی

اگر می‌خواهید از نسل آخر ارتباطات بی سیم یعنی WiFi 6E نهایت استفاده را ببرید، نسل جدید روترهای ایسوس یعنی ROG Rapture GT-AXE11000 Pro و ROG Rapture GT-AXE16000 با مجهز شدن به جدیدترین چیپست‌ها و کامل‌ترین نرم افزارهای مدیریتی، بهترین گزینه برای شما به شمار می‌روند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*