گوشی گلکسی F23 5G سامسونگ با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی

گوشی گلکسی F23 5G سامسونگ رونمایی شد؛ چیپست اسنپدراگون 750G و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی

سامسونگ از گوشی خوش قیمت گلکسی F23 5G با یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و چیپست اسنپدراگون 750G به همراه پشتیبانی از اینترنت 5G رونمایی کرد.

مطابق انتظار، سامسونگ از گوشی گلکسی F23 5G خودش  در هند رونمایی کرد. این گوشی که نخستین عضو خانواده Galaxy F در سال ۲۰۲۲ نیز محسوب می‌شود، نه تنها اینترنت 5G را به ارمغان آورده است، بلکه امکانات جذاب دیگری را نیز با برچسب قیمتی مناسب خودش ارائه می‌کند.

نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و چیپست اسنپدراگون 750G

گوشی گلکسی اف ۲۳ 5G مثل تمام گوشی‌های اقتصادی سامسونگ از بدنه‌ای پلاستیکی استفاده می‌کند. در جلوی قاب آن یک نمایشگر ۶.۶ اینچی TFT LCD با رزولوشن ۲۴۰۸ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی به همراه طراحی ناچ قطره‌ای حضور پیدا کرده است که توسط گوریلا گلس ۵ شرکت کورنینگ از آن محافظت می‌شود. این گوشی از چیپست اسنپدراگون 750G کوالکام قدرت می‌گیرد و روی آن اندروید ۱۲ با رابط کاربری One UI 4.1 نصب شده است.

سیستم Samsung Knox نیز وظیفه‌ی تأمین امنیت کاربر را بر عهده خواهد داشت. سامسونگ روی این گوشی وعده‌ی پشتیبانی نرم افزاری ۴ ساله را داده است. این شامل ۴ سال دریافت آپدیت‌های امنیتی و ۲ سال دریافت آپدیت نسخه‌های بزرگ اندروید می‌شود.

گوشی گلکسی F23 5G سامسونگ با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی

در پشت این گوشی یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL JN1 حضور دارد که یک سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض ۱۲۳ درجه‌ای به همراه یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو آن را همراهی می‌کنند. در بالای نمایشگر هم یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و مکالمات ویدیویی تعبیه شده است.

گوشی گلکسی F23 5G سامسونگ از دو سیم کارت، اینترنت 5G، وای فای با باند دوگانه، بلوتوث نسخه ۵، NFC و پورت USB تایپ C برخوردار است. حتی یک اسلات جداگانه برای کارت حافظه، یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و یک حسگر اثر انگشت جانبی نیز روی این گوشی به کار رفته است.

حذف شارژر از جعبه گوشی گلکسی F23 5G سامسونگ!

در نهایت باید به قدرت‌گیری این گوشی از یک باتری بزرگ ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد که می‌تواند با توان ۲۵ واتی به سرعت شارژ شود. البته خبری از آداپتور شارژر داخل جعبه این گوشی نیست و شما باید جداگانه آن را تهیه کنید. سامسونگ قصد دارد این گوشی را در دو نسخه با ۴ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه و ۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی و در دو رنگ آبی و سبز عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*