بی ام و سری 2 کوپه 2022

امتیاز نا امیدکننده تست تصادف بی ام و سری 2 کوپه 2022 در یورو انکپ + ویدیو

بی ام و سری 2 کوپه 2022 در موسسه یورو انکپ نا امیدکننده ظاهر شد. نسل جدید سری 2 بر خلاف انتظار نتوانست 5 ستاره کامل را دریافت کند. در ادامه می‌توانید ویدیوی تست تصادف این خودرو را مشاهده می‌کنید.

نتایج تست تصادف بی ام و سری 2 کوپه 2022 توسط موسسه یورو انکپ منتشر شد که طبق آن نسل جدید بی ام و سری 2 (کد G42) از 5 ستاره ایمنی 4 ستاره ایمنی را از آن خود کرد. موسسه انکپ در این بررسی مدل 220d بی ام و سری 2 کوپه را مورد بررسی قرار داده است که این 4 ستاره ایمنی کسب شده برای سایر مدل‌ها مانند 220i، 230i و M240i xDrive نیز لحاظ خواهد شد.

ویدیو تست تصادف بی ام و سری 2 کوپه 2022

طبق گزارشی که توسط موسسه یورو انکپ برای بی ام و سری 2 کوپه 2022 منتشر شده، این خودرو توانست در بخش سیستم‌های کمک ایمنی 64 درصد و در بخش ایمنی برای عابران پیاده امتیاز 67 درصد را دریافت کند. البته این خودرو در بخش ایمنی سرنشینان بزرگسال امتیاز 82 درصد و ایمنی سرنشینان کودک امتیاز ۸۱ درصد را به خود اختصاص داده که از ایمنی بالای این خودرو حکایت دارد.

 بی ام و سری 2 کوپه 2022

در واقع ضعف ایمنی این خودرو در بخش شناسایی و عملکرد خودکار دوچرخه‌سواران و همچنین ضعف در شناسایی نقاط کور باعث شد تا بی ام و سری 2 کوپه 2022 نتواند 5 ستاره ایمنی کامل را دریافت کند.

 بی ام و سری 2 کوپه 2022

گفتنی است در گزارش منتشر شده، موسسه یورو انکپ خودروهای فولکس واگن پولو، تایگو و ID 5 به همراه فورد Tourno، لکسوس NX و رنو مگان E-Tech را نیز مورد بررسی قرار داده که تمام این خودروها از این موسسه معتبر موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی کامل شدند. موسسه یورو انکپ هنوز نسل جدید بی ام و، فولکس واگن پولو، تایگو و ID 5 را مورد بررسی قرار نداده است، اما نسل قبلی آن در سال ۲۰۱۴ موفق شده بود 5 ستاره ایمنی را به خود اختصاص دهد.

 بی ام و سری 2 کوپه 2022

موسسه‌های ایمنی از جمله موسسه معتبر یورو انکپ هر ساله سطح تست تصادف خود را سخت‌تر می‌کنند که همین موضوع باعث شده خودروسازان برای کسب امتیاز کامل به ناچار طراحی ظاهری و مواد استفاده شده در بدنه خودروها را تغییر دهند؛ موضوعی که در شبیه شدن محصولات خودروسازان به یکدیگر نقش زیادی داشته و به همین دلیل طراحان برای ساخت خودرویی منحصربه‌فرد کار دشواری را در پیش دارند.

 بی ام و سری 2 کوپه 2022

هرچند کسب 4 امتیاز برای بی ام و سری 2 ناامیدکننده و دور از انتظار بود، اما همچنان این خودرو در بخش‌های زیادی ایمنی قابل قبولی را ارائه می‌دهد. همچنین ممکن است بی ام و با ارائه آپدیت‌های جدید نرم افزاری و سخت‌افزاری، سطح ایمنی این خودرو جدید را افزایش داده و در سری‌های بعد موفق به کسب 5 ستاره ایمنی شود.