تصاویر مفهومی گلکسی زد فولد ۴

تصاویر مفهومی گلکسی زد فولد ۴ منتشر شد؛ یک شاهکار در راه است

تصاویر مفهومی گلکسی زد فولد ۴ – Galaxy Z Fold 4 منتشر شد. یک ویدیو و چند عکس، طراحی و ظاهر گوشی تاشو آینده سامسونگ را به نمایش می‌گذارد.

وقتی صحبت از گوشی‌های تاشو و منعطف به میان می‌آید، سامسونگ قدرتمندترین برندی است که در این زمینه فعالیت می‌کند. گوشی‌های سری گلکسی زد فلیپ و زد فولد این شرکت به شدت محبوب شده‌اند و سال گذشته جدیدترین نسل این گوشی‌ها، پادشاه بازار موبایل‌های منعطف لقب گرفتند. اکنون وارد سال ۲۰۲۲ شده‌ایم و انتظار می‌رود سامسونگ از نسل جدید آن‌ها رونمایی کند.

اگرچه سامسونگ هنوز هیچ حرفی در مورد این محصولات نزده، اما طراحان خوش ذوقی تصاویر مفهومی گلکسی زد فولد ۴ را منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد باید چه انتظاری از این گوشی جذاب داشته باشیم. یکی از جدیدترین آن‌ها ویدیویی است که توسط Waqan Khan، یکی از مشهورترین طراحان طرح‌های مفهومی گوشی‌ها در جهان منتشر کرده است.

تصاویر مفهومی گلکسی زد فولد ۴

این ویدیوی مفهومی، گوشی زیبای گلکسی زد فولد ۴ را به نمایش می‌گذارد. البته به خاطر داشته باشید که این یک طرح مفهومی است و هنوز اطلاعات دقیقی از طراحی نسل آینده گوشی تاشو سامسونگ در دست نیست. بنابراین نمی‌توانیم بگوییم که این گوشی طراحی دقیق Z Fold 4 را به تصویر می‌کشد و به احتمال زیاد تغییراتی در نسخه نهایی آن وجود خواهد داشت.

آنطور که در این ویدیو پیداست، مثل نسل گذشته، دوربین سلفی در زیر پنل نمایشگر اصلی گوشی نهفته شده است و ضخامت‌های اطراف نمایشگر زیاد نیستند. اما یکی از بزرگ‌ترین تغییرات این نسل، به ماژول دوربین پشتی آن بازمی‌گردد.

ویدیوی مفهومی گلکسی زد فولد ۴

این طرح مفهومی نشان می‌دهد که سنسورهای دوربین مستقیماً روی قاب پشتی قرار گرفته‌اند و خبری از ماژول جداگانه‌ای نیست. درست مثل گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا که از همین سبک طراحی پیروی می‌کند. حسگر اثر انگشت روی فریم جانبی گوشی و در زیر کلید پاور قرار دارد، در حالی که قاب پشتی گوشی نسبتاً منحنی است تا در دست‌گیری گوشی غول پیکر سامسونگ آسان‌تر شود.

قلم S Pen را هم می‌توانیم در این ویدیو ببینیم و ظاهراً مثل مدل اس ۲۲ اولترا این قلم قرار است در داخل قاب گوشی جای بگیرد. البته هنوز اطلاعاتی در این زمینه منتشر نشده است. در قلب تپنده این گوشی چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ ساخت سامسونگ با پردازشگر گرافیکی AMD حضور دارد. گفته می‌شود اندازه نمایشگر ثانویه این گوشی ۶.۱۹ اینچ و اندازه نمایشگر تاشو آن هم ۷.۵۶ اینچ است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*