7 ويژگي شگفت انگيز اسمارت فون Fire phone آمازون که بازار تلفن هاي هوشمند را به آتش مي کشد !

fire-phone

اين فايرفون است همان اسمارت فون جنجالي آمازون که مدتي ها منتظر آن بوديم.حال رسما معرفي شده و باز هم اخبار دنياي تکنولوژي را به خود اختصاص داده است.در اين مطلب به معرفي 7 ويژگي جذاب اين اسمارت فون مي پردازيم.با گجت نيوز همراه باشيد.

  • یک – صفحه‌نمایش پرسپکتیو سه‌بعدی با استفاده از 4 دوربین

fire-phone

در جلوی گوشی و در چهار گوشه صفحه‌نمایش 4 دوربین قرار داده شده است تا به کمک سنسورهای دیگری مانند شتاب‌سنج و ژیروسکوپ موقعیت سر و چشمان شما را تشخیص داده و بتواند رابط کاربری و حتی بازی‌ها را با حرکت سر و گوشی کنترل کند. با این ویژگی می‌تونید بدون لمس گوشی در صفحات اسکرول کنید، اطلاعات بیشتر را روی نقشه ببینید، منوها را باز کنید و حتی در بازی‌ها به گردش و جستجو بپردازید.

  • دو – فناوری Firefly (شب‌تاب)

fire-phone

با استفاده از دوربین پشتی و میکروفون، فایرفون قادر است تا بیش از 100 میلیون آیتم از جمله محصولات بازار، فیلم‌ها، آهنگ‌ها، سریال‌ها و … را به سرعت شناسایی کرده و اطلاعات مربوط به آن را نمایش دهد. سپس در صورت تمایل قادر خواهید بود تا محصولات را مستقیماً و به سرعت از آمازون خریداری کنید.

  • سه – سیستم دوربین هوشمند و قدرتمند

fire-phone

دوربین فایرفون یک سنسور 13 مگاپیکسلی با گشادگی f/2.0 در اختیار دارد که قادر است شاتر را 4 برابر بیشتر از دیگر دوربین‌های گوشی‌ها باز نگه‌داشته و تصاویر روشن‌تری در نور کم بگیرد. آمازون ادعا می‌کند تصاویر آیفون 5S در نور کم نویزدار و تصاویر گلکسی اس 5 مات هستند در صورتی که عملکرد دوربین فایرفون در نور کم بهتر است.

با دکمه اختصاصی دوربین می‌توانید در حدود یک ثانیه حتی اگر صفحه گوشی خاموش باشد آن را به حالت آماده عکسبرداری فرابخوانید و از قابلیت‌های دوربین مانند HDR، پانوراما و Burst mode استفاده کنید. آمازون همچنین فضای ابری رایگان هم در اختیار شما می‌گذارد.

  • چهار – صفحه‌نمایش درخشان 4.7 اینچی

fire-phone

آمازون مانند همیشه به خوانایی صفحه زیر نور آفتاب اهمیت زیادی داده و پنل IPS این گوشی را با 590 نیت روشنایی تجهیز کرده است. همچنین با فناوری‌های Circular Polarizer شبیه به ClearBlack نوکیا و کنتراست تصویر دینامیک آن را بیش از دیگران برای استفاده زیر نور مستقیم بهینه کرده است.

  • پنج – اسپیکرهای استریو دالبی دیجیتال در دو طرف

fire-phone

آمازون خوشبختانه اسپیکرهای گوشی را در دو طرف قرار داده است تا هنگام تماشای فیلم در حالت افقی تجربه صدای استریو فراگیر برای کاربر فراهم شود.

  • شش – هدفون‌هایی که گره نمی‌خورند!

fire-phone

علاوه بر این‌که سیم این هدفون‌ها طوری طراحی شده‌اند که گره و پیچ و تاب نخورند پشت هر سر آن‌ها هم آهنربا قرار دارد تا بتوانید آن‌ها را به هم بچسبانید و از پیچ خوردنشان جلوگیری کنید.

  • هفت – ویجت‌های فعال

fire-phone

در لانچر جدید آمازون می‌توانید اپلیکیشن‌ها را در صفحه اصلی پین کنید و بدون اینکه آن‌ها را باز کنید عملیات مختلف این اپلیکیشن‌ها را انجام دهید. همچنین می‌توانید عکس‌ها، آهنگ‌ها و محتوای دیگر را نیز برای دسترسی سریع در این گردونه قرار دهید.

گوشی هوشمند فایرفون قرار است با قیمت 649 دلار بدون قرارداد و با 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*