پژو 308

پژو 308 بهترین انتخاب بانوان در سال 2022

پژو 308 با شکست لندروور دیفندر توانست به بهترین انتخاب بانوان تبدیل شود و عنوان خودروی سال 2022 زنان را به خود اختصاص دهد.

هیئت‌داوران رقابت بهترین خودروی سال بانوان متشکل از بانوانی از 40 کشور و 5 قاره، نامزدهای این دوره را مورد بررسی قرار دادند و سرانجام پژو 308 با کسب 56 رای توانست لقب بهترین خودروی جهان در سال 2022 را از آن خود کند. برنده این دوره رقابت در تاریخ 8 مارس مصادف با روز جهانی زن معرفی شد. پژو 308 برای کسب این عنوان توانست برنده سال گذشته این رقابت یعنی لندروور دیفندر را شکست دهد.

کسب لقب بهترین خودروی زنان توسط پژو 308 

پژو 308

در دور اول، 65 خودروی نامزد توسط اعضای کمیته خبرنگاری خودرو مورد آزمایش قرار گرفتند و سرانجام آنها پژو ۳۰۸ را به عنوان بهترین خودروی شهری، کیا اسپورتیج را به عنوان بهترین شاسی بلند خانوادگی، بی ام و ix را به عنوان بهترین شاسی بلند بزرگ، فورد موستانگ مک ای را به عنوان بهترین خودرو خانوادگی، آئودی e-Tron GT را به عنوان بهترین خودرو پرفورمنس و جیپ رانگلر ۴xe را به عنوان بهترین خودرو چهار در چهار انتخاب کردند.

پژو 308

هاچ بک فرانسوی 308 در دور دوم رای گیری توانست با کسب بالاترین رای به بهترین خودروی سال 2022 تبدیل شود. مارتا گارسیا، رئیس اجرایی هیئت انتخاب خودروی سال در این خصوص عنوان کرد رقابت در این دوره بسیار نزدیک بود و خودروها رقابت تنگاتنگی داشتند. هیئت داوری از برتری‌های پژو 308 به طراحی زیبا، راحتی، عملکرد و سطح رانندگی آن اشاره کردند.

پژو 308

سندی میهر از نیوزیلند نیز بیان کرد پژو 308 می‌تواند به تمام نیاز مشتریان پاسخ دهد. رانندگی با آن بسیار لذت‌بخش بوده و موتور ۱.۲ لیتری آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد. مالین رایث نیز بیان کرد این خودرو با قیمت‌گذاری مناسب خود توانسته برای بسیاری از خانواده‌ها به گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه تبدیل شود.

پژو 308

سایر داوران این دوره نیز تاکید داشتند پژو 308 نسبت به نسل قبلی خود در بخش‌های مختلفی از جمله پیشرانه بهبود پیدا کرده است و پژو آن را به همراه موتورهای بنزینی، دیزلی و هیبریدی تولید و به بازار عرضه می‌کند. همچنین پژو قصد دارد به زودی مدل تمام الکتریکی آن را نیز روانه بازار کند. این خودرو فرانسوی روی پلتفرم EMP2 توسعه پیدا کرده و امکان خرید آن در مدل هاچ بک و استیشن نیز وجود دارد.