به روز رسانی MIUI 13

به روز رسانی MIUI 13 برای پوکو F3 و شیائومی ردمی K30 4G منتشر شد

بالاخره به روز رسانی MIUI 13 برای پوکو F3 و شیائومی ردمی K30 4G منتشر شد تا این دو دستگاه هم از اندروید 12 بهره‌مند شوند.

در ادامه روند عرضه نسخه جدید رابط کاربری شیائومی، امروز دو گوشی پوکو F3 و ردمی K30 4G هم به روز رسانی MIUI 13 را دریافت کردند. البته همانطور که می‌دانید پوکو F3 در واقع نسخه جهانی ردمی K40 است که چندی پیش به روز رسانی رابط کاربری جدید را دریافت کرده است.

البته در حال حاضر به روز رسانی MIUI 13  برای پوکو F3 تنها برای نسخه اروپایی این گوشی (EEA) در دسترس است که با شماره بیلد V13.0.3.0.SKHEUXM ارائه می‌شود. این در حالی است که به روز رسانی گوشی ردمی K30 4G با شماره بیلد V13.0.1.0.SGHCNXM ارائه می‌شود.

به روز رسانی MIUI 13 برای پوکو F3 و شیائومی ردمی K30 4G منتشر شد

همچنین جدیدترین به روز رسانی نرم‌افزاری این گوشی‌ها،‌ نسخه اندروید را به اندروید 12 ارتقا می‌دهد. البته به مانند بسیاری دیگر از به روز رسانی‌های OTA این بار نیز آپدیت به صورت گزینشی و دسته‌ای ارائه خواهد شد.

به بیان ساده‌تر،‌ در حال حاضر به روز رسانی رابط کاربری جدید، تنها برای تعداد محدود و مشخصی از کاربران این دو گوشی در دسترس است. اما انتظار می‌رود که طی روزهای آینده برای همه در دسترس باشد که طی این فرایند احتمالا همه دیگر نسخه‌های پوکو F3 و ردمی K30 4G در مناطق دیگر هم به روز رسانی را دریافت خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*