سریال اوبی وان کنوبی

نخستین تریلر سریال اوبی وان کنوبی را تماشا کنید

دیزنی پلاس بالاخره نخستین تریلر سریال «اوبی وان کنوبی» – Obi-Wan Kenobi با بازی ایوان مک‌گرگور را منتشر کرد که در آن گرند اینکوزیتر با نقش‌آفرینی روپرت فرند را به عنوان شخصیت منفی داستان می‌بینیم.

در مینی سریال Obi-Wan Kenobi شاهد بازگشت دارث ویدر و اوبی وان (استاد جدای) هستیم و به همین خاطر این مجموعه‌ی شش قسمتی برای علاقه‌مندان به دنیای «جنگ ستارگان» بسیار مهم و مورد انتظار است. داستان و اتفاقات اوبی وان کنوبی 10 سال پس از فیلم «جنگ ستارگان: قسمت سوم – انتقام سیت» رقم می‌خورد و مقطعی از زندگی اوبی وان را به تصویر می‌کشد که او می‌بایست با بزرگ‌ترین شکست زندگی‌اش و انحطاط آناکین اسکای‌واکر روبه‌رو شود.

اولین تریلر سریال اوبی وان کنوبی

این تریلر اطلاعات داستانی چندانی در بر ندارد و بیشتر به نمایش اتمسفر و جهان سریال می‌پردازد و شاید حضور کوتاه گرند اینکوزیتر، اوون لارس و کودکی لوک اسکای‌واکر مهم‌ترین نکات آن باشند.

سریال Obi-Wan Kenobi به کارگردانی دبورا چاو و نویسندگی جابی هارولد در تاریخ 4 خرداد (25 می) از سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش خواهد شد. علاوه بر مک‌گرگور  و فرند از میان بازیگران سرشناس این مجموعه می‌توان به جوئل اجرتون، هایدن کریستنسن و سانگ کانگ اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*