گوشی آنر X8

گوشی آنر X8 با دوربین 64 مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون 690 معرفی شد

گوشی آنر X8 با دوربین 64 مگاپیکسلی و مجهز به پردازنده اسنپدراگون 690 امروز و در سکوت خبری معرفی شد. در ادامه به مشخصات فنی و قیمت این گوشی می‌پردازیم.

جدیدترین گوشی سری X آنر، با نام آنر X8 امروز رسما عرضه شد. این دستگاه به زودی برای مناطقی شامل اروپا و آفریقا ارائه می‌شود. گوشی آنر 8X  به عنوان یک گوشی میان‌رده، با یک نمایشگر 6.7 اینچی از نوع LCD و نرخ نوسازی 90 هرتزی، چیپست کوالکام اسنپدراگون 690 و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 22.5 واتی عرضه می‌شود.

مشخصات فنی و قیمت گوشی آنر X8

آنر X8 در بخش دوربین از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک سنسور 5 مگاپیکسلی اولتراواید و دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج به عنوان ماژول چهارگانه دوربین استفاده می‌کند. حفره دوربین سلفی در مرکز نمایشگر میزبان سنسور 16 مگاپیکسلی دوربین سلفی است.

گوشی آنر X8

پردازنده اسنپدراگون 690 4G با همراهی 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، سخت‌افزار پردازشی گوشی را تشکیل داده است و در بحث نرم‌افزار، X8 با Honor’s Magic UI 4.2 مبتنی بر اندروید 11 عرضه می‌شود. این گوشی در رنگ‌های نقره‌ای تیتانیوم، مشکی براق و آبی اقیانوسی عرضه خواهد شد. البته در حال حاضر جزئیات قیمت آنر X8 مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*