لنوو لپ تاپ ThinkPad E15و E14 G4

لنوو از دو لپ تاپ ارزان قیمت ThinkPad E15و E14 G4 رونمایی کرد

لنوو در سکوت خبری از از دو لپ تاپ ارزان قیمت ThinkPad E15 و E14 G4 به عنوان شماری از محصولات اقتصادی خود رونمایی کرد.

لنوو  امروز دو لپ تاپ ارزان قیمت ThinkPad E15 و E14 G4 را رونمایی کرد. لپ‌تاپ‌های جدید در شمار لپ‌تاپ‌های اقتصادی لنوو هستند که با چیپست‌های کوچکتر و اندکی ارتقا نسبت به نسل قبل راهی بازار می‌شوند.

به نظر می‌رسد شرکت چینی تغییر رویکرد خاصی در عرضه لپ‌تاپ‌ها داشته، حالا به بازار محصولات مقرون به صرفه رو آورده است و دو لپ‌تاپ جدید هم بخشی از استراتژی لنوو برای این حوزه هستند. اما عجیب است که برخلاف بسیاری از مدل‌های پرچمدار، لنوو، دو لپ تاپ ThinkPad E15 و E14 G4 را بدون حتی یک بیانیه مطبوعاتی رونمایی کرده است.

دو لپ تاپ ارزان قیمت ThinkPad E15 و E14 G4

لنوو لپ تاپ ThinkPad E15و E14 G4

گرچه مشخص نیست که چرا لنوو بدون هیچ‌گونه اعلام رسمی دو لپ تاپ ThinkPad E15 و E14 G4 را معرفی کرده؛ چیزی از علاقه عمومی به این مدل‌ها کاسته نشده است. قیمت اقتصادی سری ThinkPad همواره محرک اصلی در جلب نظر کاربران بوده است و انتظار می‌رود همین روند درباره دو لپ‌تاپ جدید هم ادامه داشته باشد. البته لازم به ذکر است که این دو مدل تقریبا با هیچ ویژگی جدیدی ارائه نمی‌شوند و تنها اندکی ارتقا نسبت به نسل‌های قبلی دارند.

نسبت تصویر 16:9 مدل‌های پیشین (ThinkPad E14 G3وE15 G3) در دو مدل جدید هم تکرار شده است. همچنین هر دو مدل دارای پورت USB 2.0 هستند که به نظر بسیار پایین‌تر از حد انتظار است.

لنوو لپ تاپ ThinkPad E15و E14 G4

البته در بخش CPU شاهد جایگزینی سری پردازنده‌های Ryzen 5000 Barcelo-U با Rembrandt استفاده شده در نسل قبلی هستیم. البته که این سری از پردازنده‌ها در قیاس با پردازنده‌های Ryzen 6000 محدودیت‌هایی دارند اما به نظر می‌رسد صرف اقتصادی بودن، محرک مناسبی برای خرید دو لپ تاپ ThinkPad E15 و E14 G4 باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*