آیفون ۶ اس هم نسخه ۱۶ گیگابایتی خواهد داشت !

به تازگی شایعاتی منتشر شده که بر اساس آن ، آیفون ۶ اس هم نسخه ۱۶ گیگابایتی خواهد داشت.ارزان‌ترین مدل از آیفون‌هایی که اپل آن‌ها را راهی بازار می‌کند، مدل ۱۶ گیگابایتی است. قیمت پایین این مدل باعث شده که افراد بیشتری آن را خریداری کنند.

حجم زیادی که سیستم‌عامل iOS به خودش اختصاص می‌دهد، باعث شده که کاربران در مدل ۱۶گیگابایتی، فضای کافی برای ذخیره اطلاعات نداشته باشند. این موضوع شایعاتی به راه انداخته بود که براساس آن‌ها ممکن است اپل دیگر آیفون را با حافظه ۱۶ گیگابایتی راهی بازار نکند. به‌تازگی خبرهای جدیدی درباره این موضوع منتشر شده است.

با توجه به این خبرها، به‌نظر می‌رسد که اپل همچنان قصد دارد مدل ۱۶ گیگابایتی برای آیفون ۶s و ۶s پلاس معرفی کند. در ادامه این خبرها گفته شده که اپل آیفون‌های جدید را با حافظه‌های ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی راهی بازار خواهد شد. همچنین مشخص شده که آیفون ۶s در حالت قراردادی با قیمت ۱۹۹ دلار، ۲۹۹ دلار و ۳۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. آیفون ۶s پلاس هم در حالت قرار داد با قیمت ۲۹۹ دلار، ۳۹۹ دلار و ۴۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

به احتمال زیاد طراحی این گوشی‌ها، با مدل‌های قبلی تفاوت زیادی نخواهد داشت، اما اپل از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ برای بدنه آن استفاده کرده است. اپل از این آلومینیوم در ساخت ساعت هوشمند خودش هم استفاده کرده بود. شایعات گفته‌اند که اپل آیفون ۶s را با یک رنگ جدید معرفی خواهد کرد. شرکت اپل برای معرفی آیفون جدید، یک کنفرانس خبری برگزار خواهد کرد. همچنین این شرکت گفته است که برای اولین‌باز کاربران سیستم‌عامل ویندوز هم می‌توانند این برنامه را به صورت آنلاین مشاهده کنند. قبلا برنامه‌های اپل تنها از طریق دستگاه‌های خود این شرکت قابل مشاهده بود.

منبع : theverge