سامسونگ ساعت هوشمند خود را با سيستم عامل Android Wear در کنفرانس Google I/O معرفي خواهد کرد

galaxy-gear-Android-Wear

این هفته با آغاز کنفرانس Google I/O از پرکارترین و مهم‌ترین مقاطع زمانی گوگل به شمار می‌رود. برنامه‌ها و محصولات بسیار مهمی در این کنفرانس معرفی خواهند شد که دستگاه‌های پوشیدنی مجهز به Android Wear مشخصا جایگاه ویژه ای در آن خواهد داشت.

وبسایت CNet خبری جالب توجه در همین حوزه برای خوانندگان خود آورده است. منابع مطلع به این وبسایت خبر داده‌اند که سامسونگ نخستین اسمارت واچ مجهز به اندروید ویر خود را در این کنفرانس معرفی می‌کند. اسمارت‌واچی که شباهت بسیاری به دستگاه‌های Gear این شرکت خواهد داشت.

این منابع اضافه کرده‌اند که اسمارت‌واچ ذکرشده در دو مدل و به دو چیپ تجهیز خواهند شد؛ مدلی با پردازنده‌های خود سامسونگ و دیگری پردازنده‌های شرکت کوالکام… هنوز مشخص نیست که کدام ورژن در این کنفرانس رونمایی می‌شود.

جدا از سامسونگ از مدت‌ها قبل خبر رسیده بود که ال‌جی نیز اسمارت‌واچ مجهز به اندروید ویر خود با نام جی‌واچ را در این کنفرانس رونمایی خواهد کرد. موتورولا نیز اسمارت‌واچ زیبای موتو 360 را به حضار معرفی می‌کند؛ اسمارت‌واچی که گفته می‌شد به خاطر تولید گران آن، با قیمتی گزاف به فروش می‌رسد، اما به تازگی قیمت پایین 338 دلاری از سوی یک وبسایت خرده فروش بریتانیایی برای آن پیشنهاد شده است.

از ال‌جی و سامسونگ و موتورولا گفتیم، اما یادآوری می‌کنیم که اگر شایعات دیگر صحت داشته باشد، یک شرکت دیگر نیز ابزاری پوشیدنی در این کنفرانس معرفی می‌کند که هنوز نامی از آن مشخص نشده است.

منبع : cnet

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*