دی جی لند

ده شعبه اول بزرگ و قدرتمند دی جی لند افتتاح شد

ده شعبه اول بزرگ و قدرتمند دی جی لند طی مراسمی به صورت رسمی در تهران و شهرستان‌ها افتتاح شدند. در افتتاح این مراسم چهره‌های شناخته شده‌ای از جمله علی دایی و محمدرضا گلزار نیز حضور داشتند.

عصر روز جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ دی جی لند به عنوان اولین فروشگاه زنجیره‌ای کالای دیجیتال در ایران ۱۰ شعبه خود در تهران و شهرستان‌ها را طی مراسمی در مرکز نمایشگاهی ایران مال افتتاح کرد. در این مراسم مدیران، اصحاب رسانه و چهره‌های شناخته شده‌ای چون محمدرضا گلزار، علی دایی و وحید شمسایی نیز حضور داشتند.

جزئیات افتتاح ده شعبه دی جی لند

دی جی لند

رضا رشیدپور به‌ عنوان مجری برنامه در ابتدای این مراسم به حاضران این مراسم خیر مقدم گفت و به تشریح اهداف این جشن بزرگ پرداخت. در ادامه مستندهایی با محوریت فعالیت‌های علی دایی و محمدرضا گلزار پخش شد و هر دو مهمان ویژه این رویداد به وارد سالن برگزاری مراسم شدند.

دی جی لند

در ادامه مراسم مستندی از چگونگی شکل‌گیری برند دی جی لند پخش شد و مهدی رسایی، بنیانگذار این برند در خصوص تاریخچه و برنامه‌های آینده این مجموعه عنوان کرد فعالیت ما در مجموعه دی جی سرویس طی همکاری با شرکت بیمه ایران طی سال قبل شروع شد و ما با ورود به این مرحله جدید توانستیم به اوج خود برسیم و در کنار دوستانمان در بیمه ایران و پرسنل حرفه‌ای آن، گارانتی کارآمد دی جی سرویس را ارائه کنیم.

دی جی لند

وی افزود همکاری با محمدرضا گلزار به عنوان سوپر استار سینمای ایران به عنوان نقطه عطف فعالیت‌های ما در سال قبل محسوب می‌شود که باعث شد کمپین‌های بسیار جذابی ایجاد شود. رسایی ورود به حوزه واردات و خدمات کالاهای آی تی را یکی از برنامه‌های دی جی لند در سال آینده معرفی کرد.

دی جی لند

رسایی در ادامه گفته‌های خود بیان کرد دی جی لند یک رویای ۱۰ ساله بود تا بتوانیم تمام کالاهای دیجیتال را در یک مکان به کاربران عرضه کنیم. اکنون خدا را شاکریم که با همت و کار و تلاش کلیه پرسنل توانستیم ۱۰ شعبه بزرگ و قدرتمند را در سراسر ایران افتتاح کنیم.

دی جی لند

بنیان‌گذار دی جی لند با اشاره به اهداف آتی این برند گفت ما در سال آینده بسیار قدرتمندتر از سال ۱۴۰۰ ظاهر خواهیم شد و در تمام مناطق تهران شعب دی جی لند را افتتاح خواهیم کرد. همچنین ضمن اینکه قصد داریم فعالیت خودمان را در کلیه مراکز استان‌ها شروع کنیم. همچنین یکی از اهداف دی جی لند ارسال کالای خریداری شده در بازه زمانی یک ساعته به دست مشتریان است که در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

دی جی لند

در ادامه مراسم، کمدین‌های مطرح کشور آقایان یوسف صیادی و یوسف تیموری به اجرا پرداختند. همچنین محمدرضا گلزار نیز روی صحنه رفت و با شمارش معکوس در ساعت 20 و 20 دقیقه و 20 ثانیه کلیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای دی جی لند به شکل رسمی افتتاح شدند.

در ادامه بعد از قدردانی از علی دایی، محمدرضا گلزار و وحید شمسایی، علی زند وکیلی، خواننده محبوب کشورمان نیز روی صحنه رفت و چند قطعه زیبا را به شکل زنده اجرا کرد. مدیران دی جی لند در پایان این مراسم طی قرعه کشی از سه نفر از دعوت‌شدگان این مراسم تقدیر کردند و سه اعتبار ۱۰، ۲۰ و ۳۰ میلیون تومانی اعتبار خرید از وب‌سایت دی جی لند را به برندگان اهدا کردند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*