نسخه iOS مرورگر فایرفاکس تا پایان سال منتشر خواهد شد

شرکت موزیلا امروز اعلام کرده که کاربران کشور نیوزلند از امروز می توانند با مراجعه به اپ استور، مرورگر فایرفاکس را بر روی دستگاه های خود نصب کنند و از نسخه ی پیش نمایش آن در دستگاه های خود استفاده کنند. هم چنین اضافه کرده که به زودی کاربران دیگر مناطق جهان نیز قادر به دریافت این مرورگر خواهند بود. با ما همراه باشید.

شرکت موزیلا که تاکنون مرورگر محبوب فایرفاکس را برای پلتفرم های ویندوز و اندروید ساخته، این بار اقدام به ساخت این مرورگر برای سیستم عامل آی او اس کرده که فعلا این نسخه ی ساخته شده، نسخه ی پیش نمایش است و صرفا کاربران کشور نیوزلند می توانند فایرفاکس را بر روی دستگاه های اپلی خود با مراجعه به اپ استور داشته باشند. کاربرانی که قصد تجربه ی مرورگری جز سافاری را دارند، می توانند از این مرورگر در گوشی های خود استفاده کنند و نظرات خود را برای موزیلا اعلام کنند.

شرکت موزیلا اعلام کرده که در حال حاضر فقط کاربران این شرکت می توانند فایرفاکس را از اپ استور دریافت کنند که ما مشتاق دریافت نظرات این کاربران هستیم. هم چنین به زودی در چند کشور دیگر نیز این مرورگر در دسترس قرار خواهد گرفت و تا پایان سال قصد داریم آن را به صورت عمومی در اپ استور منتشر کنیم.

یکی از ویژگی هایی که در این نسخه از فایرفاکس وجود دارد، ویژگی به نام Intelligent Search هست که هنگام جستجو، نتیج مشابه را به شما پیشنهاد می دهد. قابلیت دیگر، انتقال اطلاعات از نسخه ی دسکتاپ به گوشی های آیفون با استفاده از حساب کاربری خود در فایرفاکس است.

اگر این مرورگر را دریافت کرده اید و قصد دارید موزیلا را نسبت به نظرات خود در خصوص این مرورگر آگاه کنید، کافی است تا به بخش Settings/Support/Send Feedback مراجعه کنید و پیام خود را ارسال کنید.

تنها سه ماه تا پایان سال باقی مانده و در طی این سه ماه قرار است فایرفاکس به صورت عمومی در فروشگاه اپل یا اپ استور منتشر شود. ما نیز هم چون شما منتظر انتشار این مرورگر و استفاده از آن هستیم تا ببینیم آیا فایرفاکس موفق به کسب موفقیت و محبوبیتی که در سیستم عامل ویندوز شده، در آی او اس نیز می شود یا خیر.

FFx-iOS_iPhone6plus-Feedback_PR-wTag-Mag_EN

 

منبع: PhoneArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دستتون درد نکند بااین سایت قشنگ وزیبایتان موفق پیروز باشید