آلکاتل دو گوشی Pop Star و Pop Up را با امکانات شخصی سازی فراوان معرفی کرد

آلکاتل وان تاچ هم کنفرانس خود را در نمایشگاه IFA 2015 برگزار کرد و در جریان این رویداد محصولات زیادی را به علاقمندان این برند معرفی نمود.یکی از محصولات این کمپانی گوشی هوشمند پاپ استار ( Pop Star ) است که آلکاتل امکان شخصی‌سازی زیادی را برای کاربران آن در نظر گرفته.سری گوشی‌های Pop Star آلکاتل را می توانید بنا به سلیقه خود شخصی سازی کرده و به عنوان مثال بدنه آن را با شلوار جین خود ست کنید.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

Alcatel-Pop-Star-(4)

مدتی پیش شایعه شده بود که گوشی وان‌پلاس قرار است نسخه‌ای داشته باشد که قاب پشتی‌اش از جنس جین یا همان دنیم باشد.اما خب این ویژگی در گوشی وان پلاس محقق نشد.حالا آلکاتل دست به کار شده و این امکان را به سری گوشی های هوشمند پاپ استار خود آورده است.گوشی‌های هوشمند Pop Star آلکاتل، متناسب با شلوار جین آبی شما ساخته شده‌اند. این گوشی هوشمند ۵ اینچی، چنان هم گوشی قوی‌ای نیست و مهم‌ترین قابلیت آن، رنگ‌ها و امکانات زیاد شخصی‌سازی آن است.

Alcatel-Pop-Star-(5)

قرار است گوشی Pop Star مدل‌های مختلف زیادی داشته باشد؛ از مدل معمولی پلاستیکی گرفته تا مدلی که پشت‌اش چرم است یا همان مدل دنیم. ظاهر زیبای این گوشی به کنار، Pop Star یک صفحه‌ی نمایش با وضوح ۷۲۰p دارد، پردازنده‌اش چهار هسته‌ای است و دوربین آن هم هشت مگاپیکسل دقت دارد. حافظه‌ی اصلی (RAM) آن هم یک گیگابایت است و ۸ گیگابایت هم فضای ذخیره‌سازی دارد.

Alcatel-OneTouch-Pop-Upالکاتل در کنار Pop Star هم‌چنین از گوشی دیگری به اسم Pop Up رونمایی کرده است که مشخصات سخت‌افزاری بهتری دارد. گوشی Pop Up پردازنده‌اش هشت هسته‌ای است، حافظه‌ی اصلی آن دو گیگابایت است و دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی دارد. گوشی Pop Up اجازه‌ی شخصی‌سازی زیادی به خریداران‌اش نمی‌دهد، اما باز هم رنگ‌های زیادی برای انتخاب دارد.

زمان و قیمت عرضه‌ی این دو گوشی هنوز مشخص نشده‌اند. احتمالا آلکاتل اطلاعات بیشتر از آن‌ها را پس از رویداد IFA مشخص خواهد کرد.در ادامه تصاویری از گوشی آلکاتل Pop Star را مشاهده خواهید کرد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*