امکانات و آپشن های شاسی بلند FMC T5

امکانات و آپشن های شاسی بلند FMC T5 فردا موتور در بازار ایران

شرکت فردا موتور کراس اوور جدید خود را راهی بازار می‌کند. در این مطلب نگاهی به امکانات و آپشن های شاسی بلند FMC T5 می‌اندازیم.

مدتی پیش گروه خودروسازی فردا موتور اعلام کرد که به زودی کراس اوور جدید خود را با نام اف ام سی تی 5 راهی بازار داخلی خواهد کرد. این خودروی کراس اوور جذاب سال‌هاست که در بازارهای جهانی حساب خود را پس داده و اکنون قرار است با برند فردا موتور روانه بازار شود.

امکانات و آپشن های شاسی بلند FMC T5

همان‌طور که می‌دانید، بازار کراس اوورهای ایرانی شلوغ و پر رقابت است و FMC T5 نیز قرار است با سایر کراس اوورهای چینی بازار به رقابت بپردازد. پیش‌تر در خصوص مشخصات کلی این خودرو صحبت کرده‌ایم و اکنون در این مطلب نگاهی مفصل‌تر به امکانات و آپشن‌های رفاهی آن خواهیم انداخت.

امکانات و آپشن های شاسی بلند FMC T5

به محض ورود به کابین این خودرو، اولین و برجسته‌ترین چیزی که نظر شما را جلب خواهد کرد، صفحه نمایش عمودی است که در مرکز خودرو قرار گرفته است. در خودروهایی که سطح قیمتی این کراس اوور را دارند، وجود چنین آپشنی نعمت محسوب می‌شود. این نمایشگر 12 اینچی است و بیشتر تنظیمات مربوط به خودرو را از طریق آن می‌توان انجام داد. گفتنی است که خودروهای تسلا تقریبا همگی مجهز به این صفحه نمایش هستند و آن‌قدر نزد تسلا محبوب است که به صفحه نمایش تسلایی مشهور شده است.

از طرف دیگر می‌توان به سایر امکانات این خودروی جمع و جور و جذاب فردا موتور اشاره کرد. برخی از آنها عبارتند از: آینه‌های جانبی تاشو برقی، دوربین دنده عقب، سنسور دنده عقب، پشت آمپر دیجیتالی 7 اینچی، ترمز پارک برقی، سقف پانوراما، اتوهلد، سیستم هشدار بین خطوط، سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت، کروز کنترل، تنظیم برقی صندلی راننده در 8 جهت و گرمکن صندلی.

امکانات و آپشن های شاسی بلند FMC T5

از دیگر تجهیزات ایمنی این خودرو می‌توان به کیسه هوای سرنشینان جلو و جانبی و به طور کلی 6 کیسه هوا اشاره کرد. اف ام سی تی 5 همچنین دارای سیستم‌های ترمز و پایداری مثل ESP، DCS، CBD است. نوع استاندارد آلایندگی این خودرو یورو 6 است و در هر 100 کیلومتر به طور میانگین 7.8 لیتر می‌سوزاند.

همچنان قیمت این کراس اوور از سمت گروه خودروسازی فردا موتور اعلام نشده است، اما مشخص شدن قیمت این خودرو شکست یا موفقیت آن را در بازار داخلی معین خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خودرو بسیار بروز است و منتظر ارائه به بازار با فروش نقدی هستم.