شیائومی ویژگی های سری Redmi K50 را فاش کرد

برخی ویژگی های مهم سری Redmi K50 شیائومی فاش شد

افشای اخیر برخی از مشخصات سری Redmi K50 شیائومی در وب‌سایت گیک‌بنچ، حاکی از عملکرد سخت‌افزاری قدرتمند آن است.

شیائومی روز پنج‌شنبه هفته جاری، میزبان معرفی سری Redmi K50 خواهد بود. این شرکت در مدت باقی‌مانده به ارائه کمپین‌های تبلیغاتی و معرفی محصولات جدید خود پرداخته است. مثل همیشه این کار از طریق تیزر انجام می‌گیرد و قسمت جدیدی از آنها مورد نمایش قرار گرفته است.

طبق آخرین گزارش‌ها، شیائومی یک سیستم‌ خنک‌کننده با مساحت 3950 میلی‌متر مربع را ارائه کرده و به احتمال زیاد، آن‌را در یک گوشی هوشمند مجهز به تراشه دایمنسیتی 9000 خواهیم دید. یکی از این مدل‌ها به پنل امولد با رزولوشن +QuahHD ساخت سامسونگ مجهز شده که تراکم پیکسلی 526 ppi را ارائه می‌دهد.

شیائومی ویژگی های سری Redmi K50 را فاش کرد

از جمله ویژگی‌های سری Redmi K50، پشتیبانی از فناوری وای‌فای نسل 6، صدای Hi-Res، بلندگوهای استریو با فناوری Dolby Atmos و پورت USB-Type-C خواهد بود. هم‌چنین، انتظار می‌رود اتصال بلوتوث 5.3، NFC و موتور ویبره پیشرفته نیز از دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه باشد.

طبق شایعات قبلی، ردمی K50 در یک نسخه منحصربه‌فرد نیز عرضه خواهد شد که قاب پشتی آن نمایی شبیه به بارش شهابی دارد. هم‌چنین این محصول در سه رنگ سفید، آبی و طلایی قابل انتخاب است. شیائومی مشخصات نهایی و تکمیلی این گوشی را در تاریخ 17 مارس اعلام خواهد کرد.

افشای ویژگی‌های سری Redmi K50 

شبکه شناخته شده Ice Universe، نتایج آزمایش یک گوشی هوشمند ناشناس از شیائومی را در وب‌سایت گیک‌بنچ مورد انتشار قرار داد که به احتمال زیاد متعلق به مدل +Redmi K50 Pro است. طبق نتایج تست، این گوشی هوشمند در آزمایش تک هسته‌ای 1309 امتیاز و در بخش چندهسته‌ای، موفق به کسب 4546 امتیاز شده است.

در مقام مقایسه، تراشه اگزینوس 2200 که بر روی سری گلکسی اس 22 سامسونگ قرار دارد، در آزمایش مشابه به ترتیب امتیازات 1157 و 3307 را به‌دست آورده است. این در حالی است که پردازنده تنسور مورد استفاده در پیکسل 6 گوگل، در این تست به ترتیب 1042 و 2832 را کسب کرده بود. همچنین Redmi K50 Gaming Edition نیز که از پردازنده پرچم‌دار کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده می‌کند، به ترتیب در عملکرد تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، امتیازات 1240 و 3645 را به‌دست آورده است.

شیائومی ویژگی های سری Redmi K50 را فاش کرد

بنابراین در حال حاضر، عملکرد تراشه دایمنسیتی 9000 طبق تست‌های انجام شده تا این لحظه، تنها پس از پردازنده A15 بایونیک از اپل، در رتبه دوم قرار گرفته است. پیش از این، تراشه اپل در تست گیک‌بنچ 5، به ترتیب امتیازات 1734 و 4818 را کسب کرده بود. با توجه به نتایج حاصل شده، به‌نظر می‌رسد مدیاتک در ارائه یک پردازنده تمام عیار از رده پرچم‌دار، بسیار موفق عمل کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*