سرویس Xbox Cloud Gaming

مایکروسافت عملکرد سرویس Xbox Cloud Gaming را در آیفون‌ و آیپد ارتقا داد

مایکروسافت سرانجام حرف‌های کاربران آیفون‌ها و آیپدهای اپل را گوش داد و عملکرد سرویس Xbox Cloud Gaming را در iOS ارتقا اساسی بخشید.

سرویس Xbox Cloud Gaming تلاش مایکروسافت برای ارائه تجربه بازی کردن با کنسول ایکس باکس در دیگر پلتفرم‌ها از جمله اکوسیستم iOS اپل است. دسترسی به این سرویس از طریق مرورگر سافاری روی آیفون و آیپد انجام می‌شود و این سرویس گزینه‌ای عالی برای گیمرهای موبایل است؛ اما بسیاری از کاربران آی او اسی از عملکرد کندتر این سرویس روی محصولات اپل نسبت به دیگر پلتفرم‌ها گلایه دارند.

بر همین اساس مایکروسافت روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که به همراه بروزرسانی‌هایی جدید، صاحبان آیفون‌ها و آیپدهای اپل می‌توانند پیشرفت چشمگیری را در عملکرد و سرعت این سرویس گیمینگ آنلاین روی دستگاه خود تجربه کنند. ظاهراً مایکروسافت بازخوردهای کاربران را به خوبی دریافت کرده که نشان دهنده‌ی ۳۵ درصد بازی طولانی‌تر کاربران نسبت به گذشته و در نتیجه رضایت‌مندی بیشتر آن‌ها است.

ایکس باکس کلاد گیمینگ به جز آی او اس، از طریق پلتفرم‌های مختلف دیگری از جمله اندروید، ویندوز و حتی کنسول‌های ایکس باکس نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. کاربران آیفون و آیپدهای اپل هم می‌توانند با استفاده از مرورگر سافاری و رفتن به آدرس اینترنتی Xbox.com/play به این سرویس دسترسی پیدا کنند.

شما با استفاده از حق اشتراک Xbox Game Pass و خرید دسته‌های بازی مخصوص موبایل می‌توانید بسیاری از بازی‌های ایکس باکس که در سرویس گیم پس حضور دارند را مستقیماً از طریق آیفون یا آیپد خود اجرا کنید. اکنون برخی بازی‌ها از صفحه نمایش لمسی گوشی شما نیز پشتیبانی می‌کنند و در نتیجه برای اجرای آن‌ها حتی نیازی به اتصال یک دسته بازی هم نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*