مسدودسازی پلتفرم های خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران

نمایندگان مجلس به دنبال مسدودسازی پلتفرم های خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران

مجلس شورای اسلامی در ادامه صیانت از تمامی ابعاد زندگی مردم، قصد دارد طرح مسدودسازی پلتفرم های خرید و فروش ارز دیجیتال را پیگیری کنند.

در اوضاع فعلی بازار ارزهای دیجیتال برخی از نمایندگان مجلس به دنبال مسدودسازی پلتفرم‌های خرید و فروش رمز ارزها هستند. به تازگی یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در این رابطه اظهار نظر کرده و تأکید کرده که هر گونه تخلف و فعالیت غیر قانونی در حوزه رمز ارزها را پیگیری می‌کنیم.

ماجرای مسدودسازی پلتفرم های خرید و فروش ارز دیجیتال

به گفته موسوی لارگانی، ارزهای دیجیتالی که تحت عنوان رمز ارز شناخته می‌شوند همواره دارای اهداف مشخصی بوده‌اند و گردانندگان آنها در صدد هستند تا مردم را ترغیب به خرید آنها کنند و از این طریق به اهداف خود برسند. وی در ادامه افزود این ارزها کاملا هدفمند هستند و قصد دارند تا اقتصاد کشورها را فلج کنند و یکی از مهم‌ترین اهداف آنها حذف تسلط بانک‌های مرکزی بر ساختار پولی هر کشوری است.

مسدودسازی پلتفرم های خرید و فروش ارز دیجیتال

به عقیده ناصری لارگانی، توسعه این رمز ارزها و پلتفرم‌های خرید و فروش آن توطئه استکبار جهانی و قدرت‌های غربی است و در رأس تمام این‌ها آمریکا قرار دارد. در واقع وی بر این باور است که آمریکا شرایطی را مهیا می‌کند تا مردم بتوانند از زیر ذره‌بین دولت‌ها فرار کنند و سپس خود نیز به ادامه اعمال غیر قانونی خود بپردازند. موسوی لارگانی در ادامه افزود:

مردم باید امروزه بدانند که خرید و فروش این ارزهای دیجیتال کمکی برای دولت‌های مستکبر غربی است و این کار باعث می‌شود تا ارز زیادی از کشور خارج شود و نظام اقتصادی را دچار اختلال کند.

مسدودسازی پلتفرم های خرید و فروش ارز دیجیتال

وی توضیح می‌دهد که هر چه سریع‌تر باید نسبت به حل این مشکل اقدام شود و استفاده و فعالیت در این ابزارهای دشمن باید متوقف گردد. به گفته این نماینده مجلس اگر امروز به فکر جلوگیری نباشیم، آثار خطرناک و زیان‌بار آن را در آینده‌ای نزدیک خواهیم دید، چرا که حجم زیادی از نقدینگی کشور در اثر همین کار از بین می‌رود. موسوی لارگانی در پایان گفت:

از این روز برای جلوگیری از رسیدن دشمنان به اهداف شوم خود قصد داریم در مجلس شورای اسلامی طرح مسدودسازی پلتفرم‌های خرید و فروش رمز ارز را شروع کرده و تا حصول نتیجه به پیش ببریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*