شیائومی واچ S1

شیائومی واچ S1 و S1 اکتیو به همراه ایرباد 3T Pro روانه بازارهای جهانی شدند

ساعت‌های هوشمند شیائومی واچ S1 و S1 اکتیو به همراه ایرباد Buds 3T Pro روانه بازارهای جهانی شدند. ساعت‌های سری اس 1 شیائومی قابلیت‌های متنوعی را در کنار طراحی زیبا ارائه می‌کنند.

شیائومی همزمان با گوشی‌های سری Xiaomi 12 از گجت‌های پوشیدنی جدید خود هم برای بازارهای جهانی پرده برداشت. جذاب‌ترین گجت معرفی شده، ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 است که قوی‌ترین ساعت هوشمند این شرکت هم به حساب می‌آید.

ورود ساعت‌های هوشمند سری شیائومی واچ S1 و ایرباد 3T پرو به بازارهای جهانی

شیائومی واچ S1

این ساعت با نمایشگری پوشیده شده از یاقوت کبود و بدنه ساخته شده از فولاد ضد زنگ همراه شده است و تمامی قابلیت‌های ورزشی و سلامتی محوری که انتظار دارید را هم ارائه می‌دهد. با خرید مدل اس 1 اکتیو نیز همان قابلیت‌ها را در اختیار خواهید داشت؛ اما دیگر خبری از طراحی گران قیمت نیست.

هر دو ساعت هوشمند شیائومی از نمایشگر ۱.۴۳ اینچی امولد بهره می‌برند و از نظر حسگر ضربان قلب، حسگر سنجش میزان اکسیژن خون و ارزیابی وضعیت خواب شما هیچ تفاوتی با هم ندارند. همچنین هر دو می‌توانند تا 5ATM در برابر فشار آب مقاومت کنند و از ۱۱۷ حالت ورزشی نیز پشتیبانی می‌کنند.

شیائومی واچ S1

ساعت‌های سری شیائومی واچ S1 به موقعیت‌یاب دو بانده GNSS نیز مجهز شده‌اند و می‌توانند برای دریافت تماس‌ها، از طریق بلوتوث به گوشی موبایل شما متصل شوند. همچنین در برخی بازارها، شاهد پشتیبانی از NFC برای پرداخت آسان‌تر هستیم. شیائومی در هر دو ساعت از باتری‌های ۴۷۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است که باید در حالت آماده به کار تا ۱۲ روز دوام بیاورند.

دیگر گجت معرفی شده شیائومی بادز 3T پرو است که می‌تواند با فناوری حذف نویز فعال، صداهای محیط اطراف تا حداکثر ۴۰ دسی‌بل را حذف کند. ایرباد جدید شیائومی از سیستم میکروفون سه‌گانه و درایورهای دوگانه مغناطیسی و داینامیک ۱۰ نانومتری استفاده می‌کند و به لطف پشتیبانی از LHDC 4.0 می‌تواند خروجی صدا با بیت‌ریت ۹۰۰ کیلو بیت بر ثانیه را ارائه دهد.

شیائومی واچ S1 / شیائومی بادز 3T پرو

بادز 3T پرو همچنین از کدک‌های SBC، AAC پشتیبانی می‌کند و امکان جفت شدن با چند دستگاه (۲ دستگاه به صورت همزمان) را دارد. شیائومی Buds 3T Pro توانسته تاییدیه IP55 را برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به دست آورد و می‌تواند با هر بار شارژ تا ۶ ساعت دوام بیاورد. البته در صورت استفاده از کیس شارژ، این میزان به ۲۴ ساعت افزایش خواهد یافت.

شما می‌توانید ایرباد را از طریق کابل USB-C یا شارژرهای بی‌سیم استاندارد، شارژ کنید. شیائومی برای ساعت S1 Active و ایرباد بادز 3T پرو برچسب قیمتی ۱۹۹ دلاری را در نظر گرفته است و قصد دارد شیائومی واچ S1 را نیز با قیمت ۲۶۹ دلاری عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*