سری شیائومی 12 - Xiaomi 12

شیائومی 12 و 12 پرو، 3 نسخه اندروید و 4 سال آپدیت امنیتی دریافت خواهند کرد

با عرضه نسخه‌های گلوبال شیائومی 12 و 12 پرو – Xiaomi 12 Pro & Xiaomi 12، شیائومی برخلاف گذشته متعهد به پشتیبانی بلندمدت از پرچمدار جدید خود شده است.

شیائومی 12 و 12 پرو اخیراً در بازار جهانی عرضه شد و به دنبال آن، این غول فناوری چینی وعده پشتیبانی از جدیدترین پرچمدار خود طی چند سال آینده را به کاربران آن داده است. نسخه ارزان‌تر 12X نیز بخشی از این تعهدات را در بر خواهد داشت.

شیائومی 12 - Xiaomi 12

دو گوشی مذکور 3 نسخه اندروید و 4 سال آپدیت امنیتی دریافت خواهند کرد. گفتنی است که هر دو با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 شیائومی عرضه می‌شوند و از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 برخوردارند. با این حال، مدل 12X که مجهز به چیپست قدیمی‌تر اسنپدراگون 870 است، شامل این تعهد نخواهد شد.

سری شیائومی 12 - Xiaomi 12

هر سه مدل 12، 12 پرو و 12X دو سال گارانتی خواهند داشت که نه در هر منطقه‌ای، اما در کشورهای اتحادیه اروپا یک استاندارد محسوب می‌شود. افزون بر این، کاربران این گوشی‌ها می‌توانند طی 6 ماه اول پس از خریداری گوشی خود، آن را به‌صورت رایگان تعمیر کنند. مدل 12 پرو بیشتر از همه تحت پوشش خواهد بود و در بیش از 50 بازار مختلف در سراسر جهان، گارانتی بین‌المللی دریافت خواهد کرد. به‌عنوان مثال، کاربری که 12 پرو را در اسپانیا خریداری کرده، توانایی تعمیر آن در مالزی تحت گارانتی بین‌المللی را دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*