گوگل پیکسل 7 و 7 پرو

تاریخ عرضه و مشخصات نمایشگر گوگل پیکسل 7 و 7 پرو مشخص شد

جدیدترین شایعات از تاریخ عرضه گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو حاکی از احتمال رونمایی زودتر از موعد آن‌هاست.‌ پرچمداران جدید گوگل چه در چنته دارند؟

به نظر می‌رسد سال 2022 را باید سال عرضه‌های زودتر از موعد دانست. چراکه بسیاری از کمپانی‌های بازار در صدد این هستند که محصولاتشان را زودتر از هر سال رونمایی کنند. یکی از این محصولاتی که احتمالا زودتر از هر سال معرفی خواهد شد، گوشی‌های سری Pixel 7 گوگل است. چراکه بر اساس اطلاعات جدید، تاریخ عرضه گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو در ماه سپتامبر خواهد بود.

همچنین، رندرهای جدید منتشر شده از Pixel 7 و Pixel 7 Pro هم از طراحی مشابه این محصولات با نسخه‌های سال گذشته حکایت دارند.

تاریخ عرضه گوگل پیکسل 7

در مقایسه با بسیاری محصولات دیگر، زمان رونمایی از پیکسل‌های امسال، تغییر چندانی نخواهد داشت. به طور کلی، گوگل پرچمداران خود را در ماه اکتبر هر سال رونمایی می‌کند. با این حال، ممکن است معرفی رسمی Pixel 7 و Pixel 7 Pro در ماه سپتامبر سال جاری اتفاق بیفتد. البته هیچ تضمینی برای رونمایی زودهنگام این محصولات وجود ندارد و فاکتورهای متعددی در این امر دخیل هستند. به عنوان مثال، کمبود قطعه‌ها و یا ساخت نسل دوم تراشه‌های تنسور گوگل از جمله مهم‌ترین مواردی هستند که عرضه پرچمداران امسال این کمپانی را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

طراحی ظاهری مشخصات نمایشگر پیکسل‌های 2022 گوگل

تاریخ عرضه گوگل پیکسل 7

رندرهای جدید از پیکسل‌های جدید گوگل، حاکی از این هستند که نسخه معمولی Pixel 7 احتمالا از صفحه نمایش‌هایی 6.3 اینچی با نرخ بازیابی 90 هرتز بهره خواهد برد. این درحالیست که نمایشگر نسخه پرو از پانل‌های اولد LTPO با نرخ بازیابی متغیر 120 هرتزی استفاده خواهد کرد.

بر اساس این رندرها ظاهرا طراحی این محصولات هم با تغییرات چندانی روبرو نخواهد شد و شاهد همان ظاهر پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو با تغییراتی جزئی خواهیم بود. به طور خاص، چینش افقی دوربین‌های پشت و طراحی دو رنگ محصول، از جمله مشخصات پیکسل های پرچمدار امسال خواهند بود که از نسل پیش الهام گرفته شده‌اند.

بدین ترتیب ماژول سه گانه دوربین اصلی پیکسل 7 پرو که متشکل از یک دوربین تله فوتو، یک دوربین فوق عریض و یک حسگر عریض است، همانند قبل، فضای زیادی از پشت گوشی را اشغال می‌کند. همچنین، دوربین سلفی نیز درون حفره ای که در بالای صفحه نمایش اولد گوشی قرار دارد، تعبیه خواهد شد.

تاریخ عرضه گوگل پیکسل 7

نسخه Pro همچنین طول و ضخامت کمتری نسبت به نسل پیشین خود خواهد داشت؛ اما عریض‌تر خواهد بود. به طور دقیق‌تر، ابعاد گوشی پیکسل 7 پرو برابر با 163 در 76.6 در 8.7 میلیمتر خواهد بود. این درحالیست که پیکسل 6 پرو ابعادی 163.9 در 75.9 در 8.9 میلیمتری دارد. همچنین آنتن‌های 5G نسل پیش که در قسمت بالای گوشی قرار داشتند، اکنون به کناره‌ها انتقال خواهند یافت.

به گزارش منبع افشاکننده این رندرها، تغییرات نسخه معمولی پیکسل 7 نسبت به پیکسل 6 هم حداقلی خواهد بود. از جمله تغییرات جزیی نسخه معمولی می‌توان به تفاوت مختصر ابعاد صفحه نمایش و کوچکتر شدن دوربین اصلی در قسمت پشت اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*