آپدیت جدید MIUI

آیا گوشی شیائومی شما آپدیت جدید MIUI و اندروید را دریافت می‌کند، این اپلیکیشن پاسخ می‌دهد

اگر گوشی شیائومی دارید و نمی‌دانید که آپدیت جدید MIUI و اندروید را دریافت می‌کنید‌ یا نه، این مطلب را دنبال کنید.

اگر همچنان گوشی هوشمند شما آپدیت می یو آی یا بروزرسانی اندروید را دریافت نکرده‌ است، نگران نباشید چرا که می‌توانید با نرم افزار MIUI Updater از آخرین آپدیت‌های گوشی خود مطلع شوید.

آپدیت جدید MIUI و اندروید را با این برنامه سریع‌تر از هر زمانی بفهمید

اندروید سیستم عامل برتری است که توانسته طی سالیان اخیر امکانات بسیاری را برای طیف وسیعی از کاربران فراهم کند. این سیستم عامل همیشه سعی کرده تا برنامه‌های متنوع و کاربردی در اختیار کاربران خود بگذارد. در این مطلب قصد داریم پس از معرفی کوتاه یک اپلیکیشن کاربردی، نحوه کار آن را توضیح دهیم.

می‌یوآی آپدیتر

اپلیکیشن می یو آی آپدیتر از جمله برنامه‌های کاربردی است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید از آخرین بروزرسانی‌های این رابط کاربری باخبر شوید و از آن استفاده کنید. بنابراین این برنامه به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید از آپدیت های اندروید 12 و 13 بهره‌مند شوید.

پس از نصب این برنامه می‌توانید جزئیات دقیق را ببینید. برای مثال اگر هنوز آپدیت MIUI 13 را دریافت نکرده‌اید می‌توانید با نصب این برنامه از این که آیا می یو آی 13 را با اندروید 12 دریافت می‌کنید یا نه باخبر شوید. اما سوال اینجاست که چطور با این برنامه کار کنیم؟ در این اپلیکیشن تنها نیاز به این دارید که چند گزینه ساده را انتخاب کنید. نحوه انجام این کار به صورت زیر است:

می‌یوآی آپدیتر

  • وارد پلی استور شوید.
  • از کادر جستجو، MIUI Updater را جستجو کنید.
  • پس از پیدا کردن اپ روی آن ضربه بزنید و برنامه را دانلود کنید.
  • پس از این که برنامه را نصب کردید، به دنبال خطی در آن بگردید که واجد شرایط بودن اندروید 12 و 13 را روی دستگاه شما بررسی می‌کند.
  • در این مرحله به شما نشان داده خواهد شد که آیا گوشی‌تان قابلیت آپدیت شدن دارد یا خیر.

گفتنی است که این روش از دقت بالایی برخوردار است، اما در خصوص اندروید 13 ممکن است خطاهایی داشته باشد؛ چرا که دستگاه‌های دریافت کننده این نسخه از اندروید را بر اساس بروزرسانی‌های قدیمی محاسبه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سلام واسه من اندروید ۱۲ وMI Ul13اومده ولی دانلود نمیشه میشه کمک کنید

  2. سلام واسه من اندروید ۱۲ وMI13اومده ولی دانلود نمیشه میشه کمک کنید

  3. برای MIUI های دیگه هم کار می‌کنه 😛