پوکو ایکس 3 پرو

آپدیت MIUI 13 با اندروید 12 برای پوکو X3 پرو منتشر شد

شرکت شیائومی آپدیت MIUI 13 را به همراه اندروید 12 برای گوشی پرفروش پوکو X3 پرو منتشر کرد. آپدیت اندروید 12 پوکو ایکس 3 پرو در حال حاضر تنها برای کاربران اروپایی در دسترس است.

گوشی پوکو ایکس 3 پرو شیائومی جدیدترین مدل این شرکت چینی است که حالا آپدیت اندروید 12 و MIUI 13 را دریافت می‌کند. در حال حاضر این آپدیت به صورت پایلوت تستر در حال انتشار است و در روزهای آینده، به صورت گسترده‌تری منتشر خواهد شد.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط شیائومی، کاربران می‌توانند از ویژگی‌های مهم آخرین نسخه رابط کاربری گوشی‌های شیائومی بهره ببرند. آپدیت MIUI 13 طبق بررسی‌های صورت گرفته، می‌تواند روان‌ترین تجربه از MIUI را در اختیار کاربران بگذارد. این نسخه از MIUI مدت‌ها در حال توسعه بوده و با حل مشکلات شناخته شده این رابط کاربری توسط شیائومی، کاربران می‌توانند انتظار عملکردی بهتر از گوشی‌هایشان داشته باشند.

آپدیت اندروید 12 پوکو X3 پرو

در کنار روان‌تر شده MIUI 13، این آپدیت می‌تواند به گوشی اجازه دهد تا جای ممکن از سخت‌افزار بهره ببرد. این مورد می‌تواند به افزایش سرعت اجرای برنامه‌ها منجر شود.

آپدیت اندروید 12 و MIUI 13 گوشی پوکو X3 پرو بسیاری از برنامه‌های اصلی گوشی را نیز از نظر ظاهری و امکانات بهبود می‌بخشد و به محیط گوشی پوکو ایکس 3 پرو، حال و هوایی تازه‌تر می‌دهد. در این بروزرسانی بزرگ پچ امنیتی ماه فوریه سال جاری میلادی نیز وجود دارد که به افزایش امنیت این محصول شیائومی کمک می‌کند.

ویژگی‌های آپدیت MIUI 13 بر پایه اندروید 12 گوشی پوکو X3 پرو

این آپدیت حدود 3.1 گیگابایت حجم دارد و طبق آخرین گزارش‌های منتشر شده، در کنار کاربران اروپایی برخی از کاربران در دیگر کشورها هم موفق به نصب اندروید 12 در گوشی پوکو X3 پرو شده‌اند.

بیشتر بخوانید: لیست 17 گوشی پوکو که به زودی بروزرسانی MIUI 13 را دریافت خواهند کرد

همان طور که گفتیم این آپدیت در روزها و هفته‌های آینده برای بیشتر کاربران منتشر می‌شود. هنوز زمان قطعی انتشار این بروزرسانی برای تمام کشورها مشخص نیست اما در صورتی که می‌خواهید این موضوع را دقیق‌تر بررسی کنید، می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات و زدن روی گزینه Software Update، وضعیت انتشار آپدیت اندروید 12 و MIUI 13 را برای گوشی پوکو ایکس 3 پرو خود بررسی کنید.