نسل جدید باربند سقفی خودروها

نسل جدید باربند سقفی خودروها را در این ویدئو ببینید

نسل جدید باربند سقفی خودروها می‌تواند اجسام بسیار سنگین را بدون دخالت دست جابه جا کند. در ادامه بیشتر با این تکنولوژی آشنا شوید.

در حال حاضر برای قرار دادن بارهای خود روی باربند سقفی سنتی خودروها یا به اصطلاح رک (یا میله‌ی باربند سقفی خودروها) راننده می‌بایست به صورت دستی و با صرف نیروی زیادی، بارهای خود را جا به جا کند. اما شرکت دراپ رکس (Dropracks) قصد دارد تا با طرح‌های نوآورانه خود، این مشکل را از بین ببرد. در طرح جدید این شرکت برای جابجایی بارها، به بالا رفتن از سقف خودرو نیازی نخواهید داشت و می‌توانید به صورت برقی، وسایل خود را به سقف اتومبیل خود منتقل کنید.

نسل جدید باربند سقفی خودروها

نسل جدید باربند سقفی خودروهای شرکت دراپ رکس، به شما اجازه می‌دهد که بیشتر از سفر خود لذت ببرید و ذهن خود را از مسائل جانبی، دور کنید. در ادامه می‌توانید نحوه عملکرد این باربندها را مشاهده کنید.

قیمت تریم‌های مختلف و ظرفیت حمل بار باربندهای شرکت دراپ رکس

نسل جدید باربند سقفی خودروها

این باربندهای سقفی در دو مدل XL و اسپرت تولید می‌شوند و ظرفیت حمل بار آن‌ها به ترتیب برابر با 80 و 75 کیلوگرم خواهد بود. همچنین قیمت این طرح مبتکرانه از 2200 دلار شروع خواهد شد و با توجه به مدل انتخابی و شرایط فروش مثل گارانتی یا هزینه نصب، تغییر خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*