لتین منگو پرو

خودروی جذاب و ارزان قیمت لتین منگو پرو معرفی شد؛ گزینه‌ای مناسب برای بازار ایران

لتین منگو پرو در بازار چین عرضه شد. این خودرو الکتریکی جذاب و ارزان قیمت برای بازار ایران گزینه‌ای بسیار مناسب محسوب می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو چینی آشنا می‌شویم.

خودرو کوچک و برقی لتین منگو پرو به بازار چین عرضه شد. این خودرو در 5 تریم با قیمت حدود 6 هزار و 300 تا 9 هزار دلار به فروش می‌رسد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو برقی آشنا خواهیم شد.

مشخصات لتین منگو پرو

لتین منگو پرو

با توجه به برقی بودن این خودرو، همانند سایر خودروهای الکتریکی در نمای جلو آن یک جلوپنجره مصنوعی به چشم می‌خورد. طراحان با استفاده از چراغ‌های جلوی جذاب توانستند چهره این خودرو کوچک را بیش از پیش اسپرت کنند.

لتین منگو پرو

همچنین شرکت سازنده برای این خودروی کوچک برقی طراحی دو رنگ بدنه و قالپاق‌ها را در نظر گرفته است که در جذاب شدن این خودرو نقش زیادی داشتند. چراغ‌های عقب نیز از طراحی مشابه با چراغ‌های جلو بهره می‌برند و یک نوار مشکی رنگ نیز آنها را به یکدیگر متصل کرده است.

لتین منگو پرو

لتین منگو پرو در بخش داخلی نیز مدرن به نظر می‌رسد و شرکت سازنده برای آن پنل LCD و فرمان چند منظوره در نظر گرفته است. از سایر ویژگی‌های کابین این خودرو می‌توان به نمایشگر لمسی 9 اینچی و یک دستگیره دایره‌ای میان دو صندلی برای تعویض دنده اشاره کرد.

لتین منگو پرو

این خودرو چینی برقی به یک پیشرانه الکتریکی با توان ۲۵ کیلووات و گشتاور ۱۰۵ نیوتن‌متر مجهز شده است. همچنین حداکثر سرعت این خودرو نیز به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که برای ترددهای شهری گزینه مناسبی خواهد بود. برای این خودرو یک باتری لیتیوم آهن فسفات با دو ظرفیت ۱۷.۲۸ (پیمایش ۲۰۰ کیلومتر) و ظرفیت ۱۲.۱ (پیمایش ۱۳۰ کیلومتر) نیز در نظر گرفته شده است. این خودرو به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۱۰.۹ کیلووات ساعت برق مصرف خواهد کرد.