محتویات جعبه سامسونگ گلکسی A53

نگاهی به محتویات جعبه سامسونگ گلکسی A53 ؛ گوشی و دیگر…

آیا علاقمندید بدانید محتویات جعبه سامسونگ گلکسی A53 و A33 سامسونگ به غیر از خود گوشی شامل چه مواردی خواهد بود؟ پاسخ شما کوتاه است: هیچ چیز!

اگر قصد خرید گوشی گلکسی A53 سامسونگ را دارید، بد نیست بدانید که در جعبه این محصول خبری از شارژر نیست! سامسونگ پیش از این اقدام مشابهی را در گوشی گلکسی A13 هم انجام داد و شارژر را از جعبه محصول حذف کرد. با این حال، محصولات تازه معرفی شده این کمپانی هم فاقد شارژر خواهند بود.

محتویات جعبه سامسونگ گلکسی A53

محتویات جعبه سامسونگ گلکسی A53 شامل چه مواردی است

به طور خلاصه، هیچ! میان رده جدید سامسونگ در یک جعبه کوچک و فشرده به بازار عرضه خواهد شد که تنها دربرگیرنده گوشی، برگ گارانتی و تعدادی کاغذ راهنما است. تنها اکسسوری‌هایی که سامسونگ در جعبه دو گوشی A53 و A33 قرار خواهد داد، کابل مخصوص شارژ و ابزار خارج کردن سیم کارت است.

پیش از این شایعاتی پیرامون اینکه سامسونگ قصد حذف کردن شارژر از جعبه  تمام محصولاتش را دارد، در اینترنت منتشر شده بود. با این حال، این شایعات امروز به واقعیت پیوستند و در محتویات جعبه سامسونگ گلکسی A53 خبری از شارژر نیست.

گلکسی A53

بد نیست بدانید که در نسخه‌های سال گذشته خانواده گلکسی A سامسونگ که اکنون با قیمت‌های پایین‌تری به فروش می‌رسند، شارژرهای سریع درون جعبه محصول قرار داشتند. با این حال، برای شارژ سریع باتری‌های بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی گلکسی ای 53 و گلکسی ای 33 باید از شارژر سایر دستگاه‌های سامسونگ خود استفاده کنید یا یک شارژر را به صورت جداگانه خریداری کنید.

سامسونگ خود توصیه می‌کند که به منظور شارژ بهینه محصولات جدیدش از شارژرهایی با توان 25 وات استفاده کنید.

بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که گوشی‌های گلکسی A سال 2022 سامسونگ آغازگر مسیر جدیدی برای این کمپانی خواهند بود. مسیری که در آن، بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان به منظور کاهش هزینه‌ها و حفاظت بیشتر از محیط زیست، از ارائه هر گونه اکسسوری اضافی به خریداران خودداری می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*