عیدی نوروز 1401 همراه اول

عیدی نوروز 1401 همراه اول با بسته‌های ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی

عیدی نوروز 1401 همراه اول اعلام شد. اپراتور همراه اول به مناسبت سالروز میلاد امام زمان(عج) و فرا رسیدن عید نوروز ۱۴۰۱ برای مشترکان خود بسته‌های ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی در نظر گرفت.

اپراتور همراه اول به مناسبت میلاد امام زمان (عج) و فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱ برای تمام مشترکان خود به دو شکل مختلف عیدی در نظر گرفت. همچنین این اپراتور برای اولین بار امکان عیدی دادن مشترکان به یکدیگر در شبکه ارتباطی را نیز فراهم کرده است.

جزئیات عیدی نوروز 1401 همراه اول

همراه اول در این طرح برای کلیه مشترکان فعال دائمی و اعتباری خود بسته‌های ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی را در نظر گرفته که البته کاربران پس از فعالسازی تا ۲ روز مهلت دارند از این بسته‌ها استفاده کنند.

علاوه بر این، از آنجایی که عیدی دادن در سال نو به عنوان یکی از مفاهیم ارزشمند در فرهنگ ایرانی محسوب می‌شود، اپراتور همراه اول برای تمام مشترکان خود بسته ۱ گیگابایت یک روزه در نظر گرفته است که کاربران قادرند یک شماره دیگر را معرفی کرده تا این بسته را به هر مشترکی که می‌خواهند عیدی دهند.

همچنین آن دسته از مشترکان اپراتور همراه اول که در سه ماهه پایانی سال هیچ نوع فعالیتی نظیر مصرف مکالمه، دیتا یا پیامک را انجام نداده‌اند به عنوان مشترکان خاموش محسوب می‌شوند و اکنون با روشن کردن سیم کارت خود می‌توانند از عیدی همراه اول برخوردار شوند. مشترکان این اپراتور از ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ با مراجعه به اپلیکیشن «همراه من» می‌توانند این بسته‌های رایگان را دریافت کرده و آنها را فعال سازند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*