خودرو BMW سری 6 مجهز به مسلسل

خودرو BMW سری 6 مجهز به مسلسل، هدیه مردم اوکراین به پلیس + ویدیو

خودرو BMW سری 6 مجهز به مسلسل، یک کانورتیبل بدون سقف معمولی است که با هنرنمایی اوکراینی‌ها، اکنون به پلیس واگذار شده و می‌خواهد کابوس نیروهای زمینی ارتش روسیه باشد.

این روزها می‌توانید انواع خودروهای زرهی مدرن تا عتیقه‌های شوروی را در خاک اوکراین پیدا کنید. جنگ روسیه و اوکراین و کمبودهای پیش بینی نشده ارتش هر دو کشور باعث شده تا آن‌ها، تمامی ادوات نظامی خود را به کار بگیرند. حتی در بعضی عکس‌ها و فیلم‌ها، سلاح‌های مربوط به جنگ جهانی دوم را هم شاهد بودیم. اما خودرو BMW سری 6 مجهز به مسلسل جنگی، واقعا عجیب و خنده دار است. در ادامه می‌توانید ویدئو این خودرو جنگی دست ساز را مشاهده کنید.

معرفی خودرو BMW سری 6 مجهز به مسلسل

خودرو BMW سری 6 مجهز به مسلسل

به نظر می‌رسد که مردم اوکراین، یک بی ام و سری 6 دو درب را با ماشین گان شبیه به مسلسل تانک T 72 مجهز کرده‌اند. آن‌ها پس از کشیدن نمادها و پرچم اوکراین بر روی این خودرو، آن را به پلیس هدیه داده‌اند. این بی ام و از کلاس E46 است که به تیتر یک رسانه‌های جنگی تبدیل شده و اکنون به ناوگان پلیس شهر میکولایف (Mykolaiv) اوکراین تعلق دارد. طبق شنیده‌ها، حدود 500 هزار نفر از مردم این شهر در هفته گذشته، در نتیجه حملات سهمگین هوایی و زمینی ارتش روسیه، خانه و شهر خود را ترک و فرار کرده‌اند. شهر میکولایف در حال حاضر شاهد صحنه‌ مقاومت مردم و نظامیان اوکراینی است. این شهر در مسیر پایتخت اوکراین یعنی خارکیف قرار دارند که سربازان روسی می‌خواهند از راه زمینی به آن وارد شوند. طبق خبر‌های بدست آمده، تا کنون 9 نفر از مردم این شهر، در نتیجه حملات هوایی روسیه جان باخته‌اند.

خودرو BMW سری 6 مجهز به مسلسل

به نقل از یکی از سایت‌های مربوط به جنگ افزار، به نظر می‌رسد که این سلاح نصب شده بر روی بی ام و از نوع مسلسل NSV مدل 1971 مربوط به شوروی باشد که در بسیاری از نبردهای دیگر در دنیا هم دیده شده است. البته باید قبول کنیم که ارابه آن یعنی BMW E46، تا کنون در هیچ جنگی شرکت نکرده. هرچند که مردم میکولایف سعی کرده‌اند تا آن را در بهترین و ثابت‌ترین حالت قرار دهند اما باز هم به نظر می‌رسد که دقت نشانه گیری آن، بسیار کم باشد. همچنین شاید لگد این مسلسل در زمان حرکت خودرو حتی بتواند آن را واژگون کند.

معرفی کوتاه BMW سری 6 اتاق E46

خودرو BMW سری 6 مجهز به مسلسل

به هر حال در این خودرو با یک پیشرانه 8 سیلندر خورجینی 4.4 لیتری طرف هستیم که می‌تواند 325 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور را به چرخ‌های عقب بفرستد. همچنین شتاب 0-100 و نهایت سرعت نسخه استاندارد سری 6 کانورتیبل به ترتیب برابر 5 ثانیه و 243 کیلومتر بر ساعت بوده. اما مطمئنا این اعداد با اضافه شدن چنین مسلسل سنگینی، تغییر خواهند کرد.

در ادامه می‌توانید آخرین اخبار رسمی جنگ روسیه و اوکراین را از طریق این لینک، از سایت گجت نیوز دنبال کنید.

آخرین اخبار جنگ روسیه و اوکراین

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*