سونی در حال کار بر روی گوشی اکسپریا Z5 الترا با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰

سه گوشی اکسپریا  Z5، اکسپریا Z5 پریمیوم و اکسپریا Z5 کامپکت جدیدترین گوشی های هوشمند سونی هستند که در جریان نمایشگاه IFA 2015 رونمایی شدند. شرکت سونی در اکسپریا Z5 پریمیوم برای نخستین‌بار از یک صفحه‌نمایش ۴K استفاده کرده است.این در حالی است که به‌تازگی شایعه منتشر شده که بر اساس آن سونی قصد دارد مدل دیگری از این سری محصولات را با نام اکسپریا Z5 الترا (Xperia Z5 Ultra ) و با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ معرفی و عرضه کند.

اگر پیگیر اخبار گجت نیوز باشید ،  روز گذشته هم شایعه‌ای پیرامون این‌که سونی در حال کار روی یک گوشی هوشمند دیگر از سری محصولات Z5 با نام اکسپریا Z5 کامپکت پریمیوم است هم منتشر شده بود.

براساس شایعه‌های منتشر شده از کشور چین، سونی قصد دارد گوشی اکسپریا Z5 الترا را در اسفند ماه سال جاری در بازار عرضه کند. به‌نظر می‌رسد شرکت سازنده در این محصول از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ که در آن یک پردازنده‌ی ۶۴ بیتی قرار دارد، استفاده می‌‌کند.

شرکت سونی در سال ۲۰۱۳ میلادی گوشی اکسپریا Z الترا را با صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی معرفی و در بازار عرضه کرده بود. همچنین پیش از این شایعه‌ها مبنی براین‌که سونی قصد دارد گوشی اکسپریا Z4 الترا را هم در سه ماهه سوم سال جاری میلادی روانه‌ی بازار کند، منتشر شده بود.

براساس شایعه‌ها به‌نظر می‌رسد شرکت سازنده در اکسپریا Z5 الترا یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از ۶ اینچ با کیفیت ۴K را قرار دهد. همچنین احتمال می‌رود در این محصول از ۴ گیگابایت رم و یک دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی استفاده شود.

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. نه که ساموسنگ تو اس ۲ اس ۳ اس۴ اس ۵ اس۶ حالا هم که اس۷ می خواد معرفی کنه و نوت تا ۵ رفته حالا به روزگار شرکت سونی نخند بلکه به عاقبت گوشی های پلاستیکی سامسونگ بخند

  2. داداش…سونی هیچ کاری رو الکی انجام نمیده.مشکل گرم کردن اسنپدراگون۸۱۰رو که حل کرد الان میره برا ۸۲۰..نه عین سامسونگ فقط تو فکر که بالاترین قطعه رو سوار کنه.بعدم فراموش نکن که اولین گوشی ۴k جهانرو سونی ساخت.درضمن حرمت سن و سال سونی رو هم نگهدارید لطفا…?

  3. بیچاره سامسونگ ۲تا گوشی ساخت از سریsهمه صداشون بلند شد الان سونی از اول حروف انگلیسی تا اخرین حروف شروع کرده گوشی زدن که همش یجور فقط اسماش فرق دارن zپریمیوم.zاولترا.zکامپکت .zخالی.zپر z4گوش.zبالدار zخالدار.z.z.z.z.z.z.z.z.هیچکی اعتراض نمیکنه خدا اینzاز سونی نگیره.