خرید پول بازی

خرید پول بازی بدون گیفت کارت

جذابیت پول درون بازی و استفاده از امکانات و مزایای درون بازی، گیمرها را هر روز بیشتر از قبل به خرید ارزها و امکانات درون بازی‌ها سوق می‌دهد.

در بازی های موبایلی، گوگل پلی استور و اپ استور اپل، به عنوان میزبان این بازی‌ها، فرآیند فروش خدمات به گیمرها و دیگر مشتریان را بر عهده دارند. این بدین معنی است که برای پرداخت وجه و خرید امکانات درون این نرم افزارها، کافیست اعتبار خود در این دو فروشگاه را افزایش دهید.

خرید پول بازی

فروشگاه گوگل پلی استور ارائه دهنده نرم افزارهای اندرویدی

بزرگترین ارائه دهنده نرم افزارهای اندرویدی، فروشگاه گوگل پلی استور و مالک آن یعنی شرکت گوگل (Alphabet) است. پس اگر سیستم عامل موبایل شما اندروید است و شما از نرم افزارهای این فروشگاه استفاده می‌کنید، کافیست حساب کاربری گوگل خود را شارژ کنید. بهترین راه برای شارژ اکانت گوگل، خرید گیفت کارت گوگل پلی است.

کاربران اپل معمولا نرم افزارها و بازی‌ها را از اپ استور شرکت اپل دریافت می‌کنند و به همین ترتیب کافیست اکانت خود در اپل را شارژ کنند. برای شارژ اکانت اپل نیز بهترین کار خرید گیفت کارت اپل است.

در ادامه به صورت اختصاصی به خرید درون بازی، مسائل و مشکلات پیرامون آن و بهترین روش خرید پول بازی در ایران بپردازیم. هر چند خرید گیفت کارت یکی از بهترین شیوه‌های استفاده از خدمات شرکت‌های بین‌المللی در ایران است، اما راه‌هایی برای خریدهای درون بازی از جمله خرید پول بازی وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

پول بازی چیست و چرا برای آن هزینه می‌کنیم؟

پول بازی: همان ارز رایج بازی یا دلاری بازی و نوعی دارایی مجازی و دیجیتالی است. با خرید پول بازی، اعتبار کافی برای خرید درون همان بازی را برای خود محیا می‌کنید. ارزش این پول به این خاطر است که با استفاده از آن، می‌توانید آیتم‌ها یا اقلامی را خریداری کنید، مزایایی را به دست آورید و یا کارهایی را انجام دهید.

با پول بازی درون بازی های اتومبیل رانی یا همان ریسینگ، می‌توانید خودروهایی با قدرت و سرعت بیشتر از برندهای مشهور را بخرید و یا ظاهر آن‌ها را تغییر دهید و  آنها را شخصی‌سازی کنید.

یا با خرید جم بازی یا پول بازی در برخی از بازی‌ها، کارگر، سرباز، قهرمان، پادشاه بخرید و قلمرو خود را محافظت کرده و یا آن را گسترش دهید.

خرید پول بازی

خرید پول بازی

در بازی‌های اکشن نیز با استفاده از پول بازی (مثل دلار بازی، سکه بازی، جم بازی، سی پی، یوسی و) می‌توانید کاراکترهایی با قابلیت‌های مختلف و ظاهر یا اسکین ویژه را خریداری کنید. همچنین می‌توانید پیشرفته‌ترین سلاح‌های درون بازی را بخرید و در جنگ‌های آنلاین و آفلاین و فردی یا گروهی شرکت کنید.

دلیل افزایش استقبال از خرید درون بازی

بازی‌ها در دنیای امروز پیشرفت‌های خارق‌العاده‌ای داشته‌اند و از نظر داستان و محتوا، گرافیک و گیم پلی به سطحی بسیار مقبول رسیده‌اند. این پیشرفت به ویژه در بخش بازی‌های موبایلی بیشتر به چشم می‌آید. زیرا توسعه‌دهندگان نرم‌افزار دریافته‌اند که گیمرها ترجیح می‌دهند در هر زمان و هر شرایطی با استفاده از موبایل بازی کنند. شاید به‌ همین دلیل است که بازی‌هایی مانند: کالاف دیوتی موبایل، پابجی موبایل و فری فایر ساخته شدند.

توسعه‌دهندگان نرم‌افزارها و استودیو های تولید بازی هزینه‌های کسب‌وکار خود را به‌ روش‌هایی مانند تبلیغات درون‌برنامه‌ای، فروش اکانت‌های اختصاصی یا پرمیوم و یا خریدهای درون‌برنامه‌ای تامین می‌کنند. روش خرید درون ‌برنامه‌ای و آیتم‌های درون آن، پول بازی و آفرهای درون بازی در حال حاضر، سودآورترین این روش‌ها است و گیمرهای مبتدی و حرفه‌ای نیز این روش را بیشتر می‌پسندند.

نحوه خرید وابسته به نیاز کاربران، خرید سریع و آسان و هزینه به صورت تدریجی از جمله مزایایی است که باعث افزایش استقبال کاربران از خرید درون بازی یا خرید درون برنامه شده است.

نگاهی گذرا به پر طرفدارترین پول‌های درون بازی

در ادامه پس از آشنایی با چند بازی مشهور و پر فروش که از روش خرید درون بازی بهره می‌برند، سراغ معرفی بهترین روش خرید این امکانات در ایران خواهیم رفت:

سی پی کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی موبایل بدون شک یکی از بهترین بازی‌های موبایلی است که البته برای استفاده از آن در موبایل به ۷ تا ۸ گیگ فضا در حافظه نیاز دارید. آیتم‌های زیادی درون این بازی وجود دارند که سلاح‌ها و لباس‌ها از جمله آن‌ها هستند. شما با انجام ماموریت‌ها برخی از آن‌ها را دریافت می‌کنید اما بعضی آیتم‌ها نیز فقط از طریق خرید پول این بازی قابل دریافت هستند. پول کالاف دیوتی،  CP نام دارد.

خرید پول بازی

پول کالاف دیوتی،CP  نام دارد.

یوسی پابجی موبایل

پابجی موبایل یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سبک بتل رویال است. بازی پابجی مانند کالاف دیوتی دارای یک آیتم‌هایی مانند لباس و انواع سلاح‌های نبرد است که در صورت هزینه کردن می‌توانید آن‌ها را دریافت کنید. پول بازی پابجی UC نام دارد که در ایران از طریق سایت‌های معتبر واسطه قابل خریداری است.

جم فری فایر

فری فایر یا همان گارنا فری فایر، یک بازی منحصر به فرد از حیث استقبال گیمرهاست. بازی در سبک بقا و تیراندازی که به راحتی روی موبایل قابل اجراست. در این بازی با خرید الماس یا جم فری فایر می‌توانید بهترین تجهیزات را برای باقی ماندن در مبارزه و بتل رویال های درون بازی خرید و استفاده کرد.

دلار و سکه ساکر استارز

ساکر استارز یکی دیگر از بازی‌های محبوب در پلتفرم‌های موبایلی اندروید و IOS است. این بازی شبیه‌سازی فوتبال دارای مهره‌ها به جای بازیکنان است. پول بازی ساکر استارز در واقع همان امتیازهای بازی است. شما با استفاده از سکه ساکر استارز می‌توانید هر آیتمی را در داخل بازی بخرید و شرایط بازی را شخصی‌سازی کنید.

خرید پول بازی

با سکه ساکر استارز می‌توانید هر آیتم داخل بازی را بخرید.

جم کلش آف کلنز

بازی کلش آف کلنز را می‌توان پرچمدار مدل خریدهای درون‌برنامه‌ای دانست که از سال‌ها قبل، این مدل درآمدزایی را برای بازی خود انتخاب کرده بود. در این بازی اگر بخواهید زمان زیادی را منتظر ماموریت‌های جدید در بازی نمانید و اقلام درون بازی را بخرید به ارز رایج آن نیاز دارید که همان الماس‌های سبز رنگ درون بازی هستند.

جم کلش رویال

بازی کلش رویال شباهت زیادی به کلش آف کلنز دارد و توسط کمپانی سوپرسل توسعه‌ یافته است؛ ارز رایج این بازی همان سکه‌ها هستند و البته به کارت‌ها نیز نیاز دارید. برای پیشرفت سریع در این بازی می‌توانید این ارزها را از سایت‌های واسطه خریداری کنید.

خرید پول بازی

ارز رایج بازی کلش رویال همان سکه‌ها هستند.

بررسی روش های خرید درون بازی و برنامه

گویا داستان تحریم‌های ایران تنها به اینجا ختم نمی‌شود و  باز هم زمزمه‌های اعمال تحریم‌های بیشتر به گوش می‌رسد. پیش‌بینی می‌شود با ادامه این روند دسترسی بسیاری از کاربران ایرانی به سرویس‌های گوگل از این که هست، کمتر شود. بنابراین لزوم آشنایی کاربران با روش‌های مختلف و آمادگی برای هر اتفاق غیر منتظره، بهترین راهکار کاربران ایرانی برای استفاده حداقلی از مزایای سرویس‌هایی مانند گوگل پلی است.

با وجود تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران و با کمک بسیاری از سایت‌های معتبر داخلی و نیز روش‌های خلاقانه کاربران، روش خرید درون بازی، خرید بازی و اکانت پرمیوم بازی‌های ویدئویی همچنان توسط کاربران ایرانی، هنوز هم قابل استفاده است. هرچند نمی‌توانیم منکر موانع گوناگون تحریم‌ها باشیم. اما تلاش فعالان این حوزه، تدوین و تشریح راهکارهایی برای استفاده آزادانه و به دور از محدودیت برای گیمرها و دیگر کاربران است.

خرید پول بازی با استفاده از گیفت کارت

خرید گیفت کارت‌ یکی از بهترین شیوه‌ها برای پرداخت هزینه اکانت، خرید پول بازی، خرید آیتم‌ها و حتی آفرهای بازی برای ایرانیان، تا پیش از تحریم‌های اخیر بوده‌اند. بعد از این تحریم‌ها نیز تجربه کاربران نشان می‌دهد، مشکلات اساسی بیشتر در زمینه گیفت کارت گوگل پلی است. البته گیفت‌ کارت‌هایی مانند گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت آیتونز و گیفت کارت ایکس باکس همچنان کارایی مناسبی دارند. البته در مورد این گیفت کارت‌ها و استفاده از آنها حتما باید به نکاتی که سایت فروشنده دهنده در صفحه شرح محصول به شما ارائه کرده است، دقت کنید.

گیفت کارت‌ها نوعی کارت اعتباری فیزیکی یا مجازی با یک کد دیجیتالی هستند. این کارت‌ها از سوی شرکت‌های بزرگی مانند: گوگل، آمازون، اپل و شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های پخش فیلم، موسیقی و سریال، به طور مستقیم یا غیرمستقیم در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. از آنجا این گیفت کارت‌ها قابل خریداری حتی در تعداد بالا هستند، سایت‌های داخلی با روش‌های ویژه و ارتباطات خارج از کشور و یا از طریق سرورهای مجازی و اختصاصی می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند و در دسترس مشتریان خود در ایران قرار دهند. خرید گیفت کارت البته از فروشگاه های معتبر هنوز هم یکی از شیوه‌های مناسب برای بهره‌مندی از سرویس‌های بین‌المللی برای کاربران ایرانی است.

خرید پول بازی

خرید گیفت کارت از فروشگاه معتبر آی گیم

خرید پول بازی با استفاده از سرویس‌های پرداخت بین‌المللی

یکی از دیگر از روش‌های خرید درون بازی، خرید پول بازی، خرید آیتم‌ها و پرداخت هزینه بازی، استفاده از سرویس‌های مالی بین‌المللی مانند پی پال و سرویس‌های پرداخت ارزی اینترنتی مستر کارت، ویزا کارت، مسترو و امریکن اکسپرس است.

مشکل اساسی در این روش این است که میزان حساسیت شرکت‌های خدمات مالی بین‌المللی و پرداخت‌های اینترنتی بر عدم استفاده کاربران ایرانی از این سرویس‌ها، حتی از حساسیت شرکتی مانند گوگل نیز بیشتر است. بنابراین تقریبا بیشتر کاربران ایرانی، از هیچگونه امکان دسترسی به سرویس‌ها برخوردار نیستند و یا برای دسترسی به این سرویس‌ها باید مبالغ زیادی برای خرید خدمات سرورهای اختصاصی یا مجازی با دیتاسنتر خارج از کشور پرداخت کنند. بنابراین این روش به هیچ وجه روش آسانی نیست.

خرید پول بازی

خرید پول بازی با استفاده از سرویس‌های پرداخت ارزی اینترنتی

خرید پول بازی و آیتم‌ها از سایت‌های واسطه

منظور از سایت‌های واسطه، شرکت‌ها و سایت‌هایی هستند که در زمینه ارائه انواع خدمات گیمینگ، فروش بازی‌ها، گیفت کارت‌های بازی، اکانت‌های پرمیوم، پول بازی‌ها، جم‌ها و آیتم‌های درون بازی‌ها در حال فعالیت هستند. از آنجا که مالکان این سایت‌ها دارای امکانات بیشتر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و دانش کافی برای ارائه خدمات به کاربران خود هستند، می‌توانند خدمات مورد نیاز را با کمترین ریسک و بهترین قیمت به خریداران خود ارائه دهند.

خرید درون بازی، مطمئن، سریع و ساده

فروشگاه آی گیم با هدف ارائه خدمات مطمئن، آسان و ارزان در حوزه های کاری خود مدت‌هاست در بازار گیفت کارت و خرید بازی و خرید درون بازی به کاربران خود ارائه سرویس می‌کند. به طور ساده می‌توان گفت هدف ما این است که گیمرها و طرفداران بازی‌های موبایلی، رایانه‌ای و کنسولی، لحظه‌ای پشت درهای بسته سرویس‌های بین‌المللی انتظار نکشند.

برگرفته از فروشگاه اینترنتی آی گیم (https://igame.ir/)

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*