انتشار اطلاعاتی جدید از آیپد پرو اپل : آیا امشب معرفی خواهد شد ؟

نباید انتظار داشت که شرکت بزرگی همانند اپل، مراسم امشب را تنها به رونمایی از گوشی های آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس خلاصه کند و محصولات دیگری را برای حضار و به طور کلی علاقه‌مندان دنیای فناوری معرفی نکند.مشب اپل کنفرانس معرفی آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس را برگزار خواد کرد.با این حال به نظر می رسد که این دو گوشی تنها بازیگران اصلی رویداد امشب اپل نباشند. بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران پیش‌بینی کرده اند که در کنار دو عضو جدید خانواده آیفون، محصولات دیگری همچون نسخه جدید اپل تی‌وی، آیپد مینی ۴ و آیپد پرو نیز رونمایی خواهند شد.

شرکت اپل، طی سال های اخیر همواره مدل های مختلف آیپد ایر و آیپد مینی خود را با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی روانه بازار می کرد. اما امشب، این رویه تکرار نخواهد شد و شاهد رونمایی از محصولی با حداقل حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی خواهیم بود.

همچنین، زمزمه هایی نیز مبنی بر مدل ۱۲۸ گیگابایتی این تبلت نیز به گوش می رسد که می تواند خبر خوشی برای آن دسته از کاربرانی باشد که به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارند.

این دستگاه مبتنی بر سیستم عامل iOS 9 خواهد بود و از آنجایی که رنگ رز طلایی نیز به مجموعه رنگ های دو گوشی جدید آیفون یعنی ۶ اس و ۶ اس پلاس اضافه شده است، انتظار می رود که این محصول نیز در رنگ هایی همچون طلایی، خاکستری و نقره ای وارد بازار شود.

اگرچه روند تولید این محصول کمی دیرتر از پیش‌بینی ها آغاز شد اما وبسایت ۹to5mac در گزارش خود آورده است که پیش‌فروش این تبلت از ماه اکتبر آغاز خواهد شد و در ماه نوامبر به دست خریداران خواهد رسید.

این دستگاه نیز همانند تبلت های سری آیپد مینی و آیپد ایر از تکنولوژی LTE پشتیبانی خواهد کرد و قیمت پیشرفته ترین مدل این تبلت که از تراشه های LTE نیز بهره می برد، به طور تقریبی با قیمت جدیدترین مک بوک های این شرکت برابری خواهد کرد.

از آنجایی که این تبلت از صفحه کلید بلوتوثی جدید اپل نیز پشتیبانی خواهد کرد، همین امر، گزینه های بیشتری را پیش روی کاربران، برای انتخاب از میان محصولات بالای ۱۰۰۰ دلار قرار داده است.

در خصوص سایر مشخصات این محصول باید گفت که آیپد پرو از تراشه A9X، نمایشگر ۱۲.۹ اینچی، چهار اسپیکر استریو و یک پورت Lightening که در پایین تبلت تعبیه شده است، برخوردار خواهد بود. در این بین شنیده هایی نیز مبنی بر مجهز بودن این محصول به فناوری فورس تاچ و قلم استایلوس نیز به گوش می رسد که هنوز تایید و یا رد نشده است.

به هر حال، باید این چند ساعت را هم صبر کرد و دید که ساکنین کوپرتینو چه محصولاتی و با چه ویژگی هایی را برای دوست‌داران برند خود معرفی خواهند کرد.

منبع: ۹to5mac

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*