ریلمی GT Neo 3

گوشی ریلمی GT Neo 3 با سریعترین شارژ جهان معرفی شد

گوشی ریلمی GT Neo 3 لحظاتی پیش رسما توسط شرکت چینی معرفی شد. ریلمی جی تی نئو 3 به سریعترین شارژ جهان مجهز شده است.

طی کنگره جهانی موبایل در اواخر فوریه 2022 بود که ریلمی اولین بار از طرح گوشی جی تی نئو 3 با سریعترین شارژر جهان پرده برداشت و حالا تنها چند هفته بعد از این رویداد، این گوشی جذاب به طور رسمی در چین رونمایی شد است. گوشی ریلمی GT Neo 3 اولین گوشی جهان با شارژر فوق سریع 150 واتی است که می‌تواند در عرض 5 دقیقه، باتری گوشی را تا 50 درصد شارژ کند. چیزی که ریلمی آن را معماری شارژ اولترا دارت یا به اختصار UDCA خوانده است. از سوی دیگر این اولین گوشی جهان با پردازنده جدید مدیاتک یعنی دیمنسیتی 8100 هم محسوب می‌شود.

ریلمی جی تی Neo 3 ؛ قیمت و مشخصات فنی

روح رقابتی سری GT گوشی‌های ریلمی با توجه به مشخصات آن بر کسی پوشیده نیست، اما قیمت این گوشی که در چین از 1999 ین یعنی تنها 315 دلار (240 پوند/ 285 یورو) آغاز شده است بسیار کمتر از چیزی است که انتظار می‌رود. البته این قیمت صرفا مخصوص چین است و بی‌تردید در صورت عرضه بین‌المللی، با مالیات و هزینه‌های حمل و نقل، تغییراتی در آن رخ می‌دهد.

ریلمی GT Neo 3

مشخصات جی تی نئو 3 در همه بخش‌ها عالی است. برای نمونه این گوشی به نمایشگری 6.7 اینچی با رزولوشن 2K و با نرخ نوسازی 120 هرتزی مجهز شده است که نرخ نمونه‌برداری لمسی 1000 هرتزی را ارائه می‌دهد و همچنین قادر به پشتیبانی از محدوده دینامیکی HDR10 پلاس است.

علاوه بر طراحی راه راه جذاب، این گوشی در رنگ‌بندی‌های بنفش، آبی و سفید ارائه شده است. بخش پشتی دستگاه هم میزبان یک ماژول دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با تثبیت‌کننده نوری (OIS)، یک دوربین اولتراواید و یک دوربین ماکرو است.

بی‌تردید با توجه به فناوری شارژ UDCA 150 واتی، جی تی نئو 3 دستگاهی جذاب با قیمتی فوق‌العاده محسوب می‌شود. باید امیدوار باشیم که این گوشی هرچه سریع‌تر در بازارهای دیگر هم عرضه شود و البته جای خوشحالی دارد اگر قیمت هم چندان تغییری نداشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*