پرفروش ترین گوشی های شیائومی

7 مدل از پرفروش ترین گوشی های شیائومی در بازار ایران

گوشی های شیائومی با قیمت مناسب و امکانات متعدد خود توانستند در بسیاری از کشورها از جمله ایران آمار فروش بالایی را ثبت کنند. از این رو قصد داریم شما را با پرفروش ترین گوشی های شیائومی در بازار ایران آشنا کنیم.

شرکت چینی شیائومی طی سال‌های گذشته با تولید و عرضه گوشی‌هایی با قیمت مناسب، کیفیت ساخت بالا و آپشن‌های متعدد توانست در بسیاری از کشورها از جمله ایران سهم زیادی از بازار میان رده‌ها را به خود اختصاص دهد. در همین راستا قصد داریم شما را با 7 مدل از پرفروش ترین گوشی های شیائومی در بازار ایران آشنا کنیم.

معرفی پرفروش ترین گوشی های شیائومی در ایران

شیائومی ردمی 9A M2006C3LG

قیمت: 2 میلیون و 400 هزار تومان

پرفروش ترین گوشی های شیائومی

گوشی ردمی 9 ای M2006C3LG به عنوان یکی از پرفروش ترین گوشی های شیائومی در بازار ایران محسوب می‌شود. این دستگاه از یک صفحه نمایش 6.53 اینچی و ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ ۱۰ وات بهره می‌برد. این گوشی به یک ماژول دوربین واید ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز شده است. همچنین شیائومی برای این گوشی دو سیم کارت، 32 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت رم در نظر گرفته است که می‌تواند برای استفاده‌های روزمره بسیار مناسب باشد.

شیائومی ردمی 9A M2006C3LC

قیمت: 2 میلیون و 400 هزار تومان

پرفروش ترین گوشی های شیائومی

گوشی ردمی 9A M2006C3LC یکی از گوشی‌های پایین رده، ارزان قیمت و اقتصادی شیائومی محسوب می‌شود که با وجود قیمت پایان خود می‌تواند کیفیت خوبی را ارائه دهد. این گوشی با 64 گیگابایت حافظه داخلی، 4 گیگابایت رم و دو سیم کارت یک گزینه ایده‌آل برای استفاده‌های روزمره خواهد بود.

شیائومی برای این دستگاه ماژول دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته است. همچنین باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی از نوع لیتیوم پلیمر با توان شارژ ۱۰ وات نیز می‌تواند به نیازهای روزمره کاربران پاسخ دهد.

شیائومی پوکو ام 4 پرو 21091116AG

قیمت: 5 میلیون و 550 هزار تومان

پرفروش ترین گوشی های شیائومی

شیائومی پوکو ام 4 پرو 21091116AG به عنوان یکی از پرفروش ترین گوشی های شیائومی در بازار ایران محسوب می‌شود. این محصول نیز نسبت به قیمت خود می‌تواند امکانات مناسبی را در اختیار کاربران قرار دهد. این گوشی دو سیم کارته دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم بوده و از صفحه نمایش 6.6 اینچی IPS بهره می‌برد. همچنین این دستگاه همانند سایر مدل‌های پوکو در بخش جلوی به شیشه و در پشت به پلاستیک مجهز شده است.

شیائومی برای این گوشی 2 ماژول دوربین در بخش پشتی شامل دوبین اصلی 50 مگاپیکسلی واید و 8 مگاپیکسلی اولترا واید در نظر گرفته است تا بتواند به خوبی به نیاز کاربران برای عکاسی پاسخ دهد. همچنین این گوشی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد. این دستگاه با باتری لیتیوم پلیمر 5000 میلی‌آمپرساعتی و قابلیت شارژ سریع می‌تواند طی روز عملکرد مناسبی را ارائه دهد. با شارژ سریع این گوشی می‌توان باتری را ظرف مدت 59 دقیقه تا ۱۰۰ درصد شارژ کرد.

شیائومی پوکو ایکس 3 پرو M2102J20SG

قیمت: 7 میلیون تومان

پرفروش ترین گوشی های شیائومی

شیائومی پوکو ایکس 3 پرو M2102J20SG از یک نمایشگر تمام صفحه 6.67 اینچی IPS، دو سیم کارت و حافظه داخلی 256 گیگابایت بهره می‌برد. شیائومی برای این محصول 4 سنسور در پشت گوشی شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، 8 ،2 و 2 مگاپیکسل به همراه دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در نظر گرفته است. این گوشی با باتری لیتیوم پلیمر ۵۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی و قابلیت شارژ سریع با توان 33 وات می‌تواند به خوبی به نیاز کاربران پاسخ دهد. قابلیت اجرای انواع بازی، مقاومت در برابر خط و خش و 8 گیگابایت رم به عنوان سایر ویژگی‌های این گوشی شیائومی محسوب می‌شود.

شیائومی پوکو ایکس 3 جی تی

قیمت: 7 میلیون و 100 هزار تومان

پرفروش ترین گوشی های شیائومی

شیائومی مدل پوکو ایکس 3 جی تی به عنوان یکی دیگر از پرفروش ترین گوشی های شیائومی محسوب می‌شود که از 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و 2 سیم کارت بهره می‌برد. این گوشی در برابر خط و خش و گرد و غبار مقاوم بوده و به بدنه‌ای از جنس پلاستیک و شیشه مجهز شده است. شیائومی برای این محصول نمایشگر 6.6 اینچی و باتری لیتیوم پلیمر 5000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 67 واتی نیز در نظر گرفته است تا بتواند به خوبی به نیاز کاربران پاسخ دهد.

این دستگاه در بخش دوربین نیز به سه سنسور دوربین شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی واید و دو دوربین 8 و 2 مگاپیکسلی مجهز شده و از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد که باعث شدند این گوشی برای عکاسی به گزینه ایده‌آلی تبدیل شود.

شیائومی 11 lite 5G NE 2109119DG

قیمت: 7 میلیون و 600 هزار تومان

پرفروش ترین گوشی های شیائومی

شیائومی امکانات و ویژگی‌های مدل پرچمدار خود را در گوشی شیائومی مدل 11 lite 5G NE 2109119DG با قیمت اقتصادی در اختیار کاربران قرار داده است. این گوشی از یک نمایشگر 6.66 اینچی امولد با نرخ به‌روزرسانی 90 هرتز بهره می‌برد. این دستگاه در قسمت دوربین نیز به سه سنسور در بخش عقب شامل 65 مگاپیسکلی دوربین اصلی واید، 8 مگاپیسکل اولترا واید و 5 مگاپیکسل ماکرو به همراه دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی مجهز شده است.

مواردی چون باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 4250 میلی‌آمپرساعت، قابلیت شارژ سریع، قابلیت اجرای انواع بازی، بدنه مقاوم، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به عنوان سایر ویژگی‌های این گوشی شیائومی محسوب می‌شوند.

شیائومی پوکو اف 3 M2012K11AG

قیمت: 8 میلیون و 400 هزار تومان

پرفروش ترین گوشی های شیائومی

پوکو اف 3 M2012K11AG به عنوان یکی از پرفروش ترین گوشی های شیائومی در بازار ایران به‌شمار می‌رود. این دستگاه از یک نمایشگر 6.7 اینچی تمام صفحه شیشه‌ای، دو سیم کارت و حافظه داخلی 256 گیگابایت بهره می‌برد. همچنین طراحی بخش پشت آن از جنس پلاستیک بوده و در برابر خط و خش مقاوم است.

شیائومی برای این دستگاه در بخش دوربین نیز سه ماژول دوربین شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در نظر گرفته است. همچنین دوربین‌های این دستگاه از قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 4K نیز بهره می‌برند. از سایر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4520 میلی‌آمپرساعت اشاره کرد که با شارژ سریع 33 واتی ظرف مدت 52 دقیقه به شکل کامل شارژ می‌شود.