تصادف راننده دیوانه تسلا

تماشا کنید: وقتی راننده دیوانه تسلا، خیابان را با فرودگاه اشتباه می‌گیرد

راننده دیوانه تسلا،در حین اجرای حرکات خطرناک با خودرو برقی خود، خیابان‌های آمریکا را ناامن کرد و جان شهروندان را به خطر انداخت و تصادفی غیر قابل باور را رقم زد.

حرکات دیوانه ‌وار و هیجان انگیز، جزء جدایی ناپذیر زندگی انسان‌ها می‌باشد؛ البته این حرکات، تا زمانی که جان انسان‌های دیگر را در معرض خطر قرار ندهد، مجاز است و به نظر می‌رسد که راننده دیوانه تسلا، حد و مرزی برای حرکات نمایشی با خودرو نمی‌شناسد.

تصادف راننده دیوانه تسلا - کابین تسلا مدل s

کابین تسلا مدل S

خودروهای تسلا برای قابلیت‌های عجیب و غریب خود مثل نمایشگرهای زیبا یا سیستم رانندگی خودکار Tesla، مشهور هستند. سیستم مولتی مدیا خودروهای تسلا به تازگی، قابلیت تماشای فیلم و بازی در حین رانندگی را برای راننده، فعال کرده است و رانندگان می‌تواند در زمان راندن خودرو، حتی GTA بازی کنند. به نظر می‌رسد که یکی از مشتری‌های این برند تصمیم گرفته تا به جای تجربه GTA در مانیتور خودرو خود، آن را به زندگی واقعی خود بیاورد.

ابتدا، فیلم تصادف وحشتناک و پرواز Tesla مدل S که به تیتر یک اخبار تبدیل شده است را مشاهده کنید.

مانور نمایشی راننده دیوانه تسلا

تصادف راننده دیوانه تسلا (1)

در هفته گذشته، دپارتمان پلیس لس آنجلس، از دستگیری راننده‌ای خبر داد که خیابان‌های محله اکو پارک (Echo Park) را با صحنه بدلکاری فیلم‌های هالیوودی اشتباه گرفته بود. این راننده که احتمالا سن کمی داشته باشد، پس از رسیدن به سرعت بیش از 80 کیلومتر بر ساعت، دقیقا مانند فیلم‌های اکشن به سوی دیگر خیابان پرواز می‌کند و پس از برخوردهای به شدت خسارت بار و تصادف با چند خودرو پارک شده‌ی دیگر، سرانجام متوقف می‌شود.

راننده این تسلا مدل S سال 2018، بسیار خوش شانس بود، زیرا  خودروهای برقی پس از تصادف های شدید، معمولا آتش می‌گیرند و هیچ راهی برای خاموش کردن آن‌ها وجود ندارد؛ چرا که باتری‌های لیتیوم یونی تا زمانی که وجود داشته باشند، در آتش می‌سوزند و خاموش کردن آن‌ها تقریبا غیر ممکن است.

تصادف راننده دیوانه تسلا - آتش گرفتن تسلا

پلیس و مامورین اورژانس از افشای هویت این راننده خودداری کرده‌اند اما با توجه به گزارش خبرنگاران حاضر در صحنه، اجاره‌ای بودن تسلا مدل S تایید شده است.

سرنوشت راننده خوش شانس

تصادف راننده دیوانه تسلا (1)

خوشبختانه، تمامی افرادی که به نوعی از این تصادف آسیب دیده‌اند، در سلامت کامل هستند و فقط خسارت‌های مالی به جای مانده. هرچند که مقصر اصلی آن، در حال حاضر فراری است. مقامات لس آنجلس از نیروهای مردمی برای پیدا کردن مقصر اصلی این ماجرا کمک گرفته‌اند و هرکسی که بتواند اطلاعات مشخصی از راننده دیوانه تسلا را در اختیار پلیس قرار دهد، هزار دلار پاداش دریافت خواهد کرد.

همچنین خودرو سوبارو پارک شده، یکی از خودروهایی است که به شدت در این تصادف آسیب دیده. به همین دلیل مالک آن روی کمک‌های مردمی حساب باز کرده است تا بتواند با دریافت مبلغ 20 هزار دلار، وسیله نقلیه خود را دوباره سرپا یا تعویض کند.

شاید خنده دار باشد اما این موضوع، اولین پرونده تصادف هوایی خودروهای برقی تسلا نیست. در سال 2018، یک خودرو تسلا مدل X با هواپیمای پلیس مبارزه با مواد مخدر برخورد کرد که تجهیزات ایمنی تسلا، باعث شد تا راننده هیچ آسیبی نبیند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*