گارانتی محصولات ایران خودرو و سایپا

مدت گارانتی محصولات ایران خودرو و سایپا افزایش یافت؛ 3 سال یا 60 هزار کیلومتر

مدت گارانتی محصولات ایران خودرو و سایپا با هدف جلب رضایت مشتریان به 3 سال یا 60 هزار کیلومتر افزایش پیدا کرد.

مهدی خطیبی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو عنوان کرد این گروه خودروسازی قصد دارد تمام بندهای ابلاغی از سوی رئیس جمهوری را به اجرا برساند و در همین راستا از سال ۱۴۰۱ نظارت‌های کیفی در زنجیره تامین خودرو با حساسیت بالایی انجام خواهد شد و در خطوط تولید از قطعات با کیفیت پایین استفاده نخواهیم کرد.

افزایش مدت گارانتی محصولات ایران خودرو و سایپا

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه گفته‌های خود بیان کرد از ابتدای سال ۱۴۰۱ گارانتی تمام محصولات این شرکت از 2 سال و 40 هزار کیلومتر به 3 سال و 60 هزار کیلومتر پیمایش افزایش پیدا خواهد کرد. علاوه بر ایران خودرو، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز اعلام کرد مدت زمان گارانتی تمام محصولات این شرکت به 3 سال و 60 هزار کیلومتر افزایش می‌یابد.

سیدمحمدرضا موسوی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه گفته‌های خود افزود شاخص کیفی محصولات تولیدی این شرکت در حال ارتقا بوده و این فرایند در ماه‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت. وی افزود در سال قبل گارانتی سایپا شاهین را به 3 سال و 60 هزار کیلومتر افزایش دادیم و در سال جدید سایر محصولات از جمله کوییک، ساینا و تیبا نیز از این میزان گارانتی بهره‌مند خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*