شاسی بلند بایک BJ60

شاسی بلند بایک BJ60، یک کپی تمام عیار از جیپ خواهد بود

بایک تصاویری را از شاسی بلند بایک BJ60 به اشتراک گذاشته است. این SUV آفرودی دارای طراحی جذاب، ولی با شباهت‌هایی به خودروهای جیپ خواهد بود.

خودروساز چینی «بایک» (BAIC) به‌تازگی تصاویری را از محصول آفرودی جدید خود یعنی شاسی بلند بایک BJ60 منتشر کرده است. این شرکت در حال حاضر شاسی بلندهای دیگری از جمله BJ40 و BJ80 را تولید می‌کند و BJ60 همان‌طور که از نامش مشخص است، بین این دو خودرو قرار خواهد گرفت.

شاسی بلند بایک BJ60

با توجه به این تصاویر، نمای جلوی بایک BJ60 را یک جلوپنجره بزرگ جیپ‌مانند به همراه دی‌لایت‌های LED تشکیل می‌دهد که جلوه‌ای منحصر به فرد و خشن به این خودرو بخشیده است. هرچند از تصاویر منتشرشده نمی‌توان به وضوح تمام جزئیات را مشاهده کرد، ولی چراغ‌های جلوی اصلی در لبه نمای جلو قرار گرفته و در قسمت پایین‌تر صفحه ضربه‌گیر جای داده شده است.

شاسی بلند بایک BJ60

شاسی بلند بایک BJ60 دارای بدنه‌ای مربعی و جعبه‌ای با گلگیرهای برجسته است و از چرخ‌های بزرگی بهره می‌برد. همچنین روی درب صندوق عقب آن لاستیک زاپاس نصب شده است و در نمای عقب، مجموعه‌ای از چراغ‌های LED را مشاهده می‌کنیم. سپر عقب نیز دارای دو قلاب یدک‌کش است.

با توجه به گزارشات رسانه‌های محلی، این شاسی بلند چینی 5,020 میلی‌متر طول، 1,925 میلی‌متر عرض، 1,955 میلی‌متر ارتفاع و 2,800 میلی‌متر فاصله محوری دارد. انتظار می‌رود BJ60 از سیستم تعلیق مجزا در عقب و جلو برخوردار خواهد بود و فقط با سیستم چهار چرخ متحرک در دسترس قرار خواهد گرفت.

شاسی بلند بایک BJ60

به نظر می‌رسد بایک قصد ارائه دو پیشرانه بنزینی 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ به علاوه گیربکس اتوماتیک 8 سرعته برای شاسی بلند بایک BJ60 را دارد. یکی از این پیشرانه‌ها، فناوری هیبرید خفیف 48 ولتی را در بر می‌گیرد. یک پیشرانه دیزلی 2 لیتری توربوشارژ با فناوری هیبرید خفیف 48 ولتی هم موجود خواهد بود.

در حال حاضر مشخص نیست که نهایتاً چه زمانی از BJ60 رونمایی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*