راه ل انقلابی هواوی برای خودروهای برقی

راه حل انقلابی هواوی برای خودروهای برقی؛ 200 کیلومتر پیمایش فقط با 5 دقیقه شارژ

یکی از مهمترین مشکلات خودروهای برقی مربوط به فرایند زمان‌بر شارژ مجدد آن‌ها است. اما به نظر می‌رسد راه حل انقلابی هواوی چاره این مشکل باشد.

یک معضل اساسی درباره خودروهای برقی مربوط به زمان طولانی سوخت‌گیری‌ آن‌ها است. در مورد خودروهای بنزینی شما در زمانی معمولا کمتر از 5 دقیقه می‌توانید باک را بنزین زده و حرکت کنید اما برای وسایل نقلیه الکترونیکی، معمولا زمان لازم برای شارژ مجدد باتری چیزی بین 20 تا 40 دقیقه است. راه حل انقلابی هواوی قرار است این مشکل را برطرف کند

شارژ خودرو در 5 دقیقه ؛ راه حل انقلابی هواوی

شرکت چینی هواوی تنها سازنده گوشی هوشمند، لپ‌تاپ و یا ساعت‌های هوشمند نیست بلکه حتی در چین خودروهای برقی و هوشمند هم می‌فروشد. حالا این غول فناوری چینی در صدد است تا راهکار انقلابی شارژ EV را ارائه دهد که برد 200 کیلومتری خودروهای برقی را تنها با 5 دقیقه شارژ تضمین می‌کند.

راهکار شارژ هواوی

این مسئله از طرف وانگ چائو، مدیر ارشد هواوی و یکی از اعضای انجمن ملی خودروهای برقی چین اعلام شده است. آقای وانگ گفته باعث افتخار است که کمپانی در سال 2021 ایده رانندگی هوشمند DriveOne را در سراسر کشور ارائه کرده است که شامل قابلیت‌هایی چون ادغام loT با Harmony‌OS، ارتقا ناوبری برای رانندگان و مهمتر از همه امکان شارژ سریع خودروهای برقی است. این راهکار با تنها 10 دقیقه شارژ، امکان طی کردن مصافتی 200 کیلومتری را فراهم می‌کند.

آقای وانگ می‌گوید هوآوی قصد دارد همواره خدمات و امکانات کاربرانش را بهبود بخشد و بر همین مبنا طی چند سال آینده هواوی قصد دارد از راه‌حل شارژ EV 1000 ولتی خود پرده‌برداری کند که برای 200 کیلومتر پیمایش تنها به 5 دقیقه شارژ نیاز دارد.

اوایل دهه جاری بود که هواوی از نقشه راه خود برای توسعه فعالیت در صنعت خودروهای برقی پرده برداشت. انتظار می‌رفت که کمپانی چینی تا سال 2025 راهکار شارژ ولتاژ بالای 1000 ولتی 600 کیلوواتی خود را در عرضه کند که قادر است باتری خودرو برقی را در مدت زمان 5 دقیقه، از 30 تا 80 درصد شارژ کند و حالا این اتفاق افتاده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*