گلکسی A51 اندروید ۱۲

گوشی گلکسی A51 سامسونگ آپدیت اندروید ۱۲ را دریافت کرد

سامسونگ آپدیت اندروید ۱۲ را برای گوشی قدیمی گلکسی A51 خودش نیز منتشر کرده است. این بروزرسانی با رابط کاربری One UI 4.1 همراه خواده بود.

سامسونگ گوشی‌های قدیمی‌تر خودش را هم به اندروید ۱۲ ارتقا می‌دهد و گوشی گلکسی A51 می‌تواند بهترین مثال برایش باشد. این گوشی که یکی از پرفروش‌ترین موبایل سامسونگ در سال ۲۰۲۰ میلادی نیز بود، سرانجام از اندروید ۱۱ گذشته و آپدیت اندروید ۱۲ با رابط کاربری One UI 4.1 را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ لیست دستگاه های دریافت کننده آپدیت One UI 4.1 را اعلام کرد

البته مطابق معمول این بروزرسانی فریمور جدید به چندین منطقه محدود می‌شود، اما قطعاً در آینده مناطق دیگری را نیز در بر خواهد گرفت. در حال حاضر مشتریان گوشی گلکسی A51 می‌توانند این آپدیت جدید را در ویتنام، امارات متحده عربی و روسیه دریافت کنند. همچنین ظاهراً این بروزرسانی مختص نسخه 4G این گوشی است و کاربران نسخه 5G آن برای چشیدن طعم اندروید ۱۲ باید همچنان منتظر باشند.

بروزرسانی جدید گلکسی ای ۵۱ شماره فریمور A51xxXXU5FVC2 را یدک می‌کشد. زمانی که این بروزرسانی را دریافت کنید، با نوتیفیکیشن به شما اطلاع داده خواهد شد. اما همچنین می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات گوشی و رفتن به منوی Software update از طریق بخش About phone نیز به صورت دستی دریافت کردن یا نکردن این بروزرسانی را امتحان کنید.

One UI 4.1، بروزرسانی بزرگی حتی برای گوشی قدیمی گلکسی A51 خواهد بود. هرچند پیشرفت‌های مربوط به دوربین گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S22 را دریافت نمی‌کند، اما طراحی رابط کاربری آن بروز خواهد شد و چندین گزینه‌ی جدید برای سفارشی‌سازی گوشی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این آپدیت نه تنها نسخه جدید رابط کاربری One UI را ارائه می‌کند، بلکه امکانات ذاتی اندروید ۱۲ را هم به گوشی شما خواهد آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چرا هنوز هند آپدیت نداد زمان مشخصی داریا خیر