رنو داستر اوروچ

رنو داستر اوروچ ، مدل پیکاپ آفرودر ارزان قیمت و محبوب بازار

رنو داستر اوروچ مدل ۲۰۲۳ در راه است. این پیکاپ بر پایه رنو داستر توسعه پیدا کرده و با قیمت ارزان روانه بازار خواهد شد. در ادامه با مشخصات این پیکاپ اقتصادی آشنا می‌شویم.

شرکت رومانیایی داچیا طی سال‌های گذشته به عنوان زیرمجموعه اقتصادی رنو توانسته با تولید و عرضه نسخه‌های مختلف از محصولات رنو سهم زیادی از بازارهای مختلف را به خود اختصاص دهد؛ مثلا این خودروساز بر پایه رنو لوگان توانست رنو ساندرو را به عنوان یک هاچ بک و رنو ساندرو استپ وی را به عنوان یک هاچ بک کراس روانه بازار کند. همچنین این خودروساز مدتی قبل داچیا اسپرینگ را نیز به عنوان مدل الکتریکی رنو ساندرو به بازار عرضه کرد.

مشخصات رنو داستر اوروچ

رنو داستر اوروچ

یکی دیگر از پروژه‌های داچیا تولید نسخه پیکاپ رنو داستر بود که آن را برای نخستین بار در سال ۲۰۱۵ با نام رنو داستر اوروچ به بازار عرضه کرد. البته داچیا این پیکاپ را بر پایه نسل اول رنو داستر تولید کرده بود و طی این مدت حتی با وجود عرضه نسل دوم رنو داستر نیز تغییری در ظاهر این پیکاپ ایجاد نشده است.

در همین راستا اخیرا این خودروساز رومانیایی تصمیم گرفت تا نسل جدید پیکاپ اقتصادی خود را تولید و به بازار عرضه کند. تصاویر منتشر شده از نسل دوم رنو داستر اوروچ نشان می‌دهد که این خودرو نسبت به قبل تغییراتی زیادی را تجربه کرده و اکنون در کارخانه رنو در کشور آرژانتین در حال تولید است.

رنو داستر اوروچ

پیکاپ داچیا اوروچ اکنون در نسل جدید از یک موتور 4 سیلندر توربوشارژ 1.3 TCe بهره می‌برد که می‌تواند به شکل همزمان با استفاده از سوخت بنزین و اتانول نیروی مورد نیاز برای حرکت این پیکاپ را تولید کند. البته قدرت تولیدی این موتور با سوخت بنزین ۱۶۲ اسب بخار و با سوخت اتانول حدود ۱۷۰ اسب بخار خواهد بود.

علاوه بر این، امکان سفارش پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی 4 سیلندر نیز وجود خواهد داشت. یک گیربکس اتوماتیک CVT نیز وظیفه انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ‌ها را بر عهده دارد. این پیکاپ اقتصادی در آینده‌ای نزدیک در نسخه‌های تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل در بازار آمریکای جنوبی به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*