ثروت نجومی ولادمیر پوتین

اظهار نظر جنجالی ایلان ماسک درباره ثروت نجومی ولادمیر پوتین

ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا و اسپیس ایکس در جدیدترین مصاحبه خود به ثروت نجومی ولادمیر پوتین اشاره کرد و گفت پوتین ثروتمندتر از اوست.

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا و اسپیس ایکس در اواخر سال گذشته میلادی موفق شد از جف بزوس، مدیرعامل شرکت آمازون پیشی بگیرد و به عنوان ثروتمندترین فرد جهان دست پیدا کند. وی در جدیدترین مصاحبه خود با ماتیاس دافنر، مدیرعامل شرکت اکسل اسپرینگر صحبت کرده است. در این محاسبه از ماسک پرسیده شد چه حسی دارید که ثروت خالص شما به ۲۶۰ میلیارد دلار می‌رسد و هم‌اکنون صاحب عنوان ثروتمندترین فرد دنیا هستید؟ ایلان ماسک در این باره بیان کرد من تصور می‌کنم ثروت ولادیمیر پوتین (رئیس جمهور روسیه) به طور چشم‌گیری از ثروت من بیشتر باشد.

ثروت نجومی ولادمیر پوتین یک راز است

این در صورتی است که تاکنون هیچ‌کس از میزان دقیق ثروت پوتین و محل قرارگیری آن مطلع نشده و این موضوع کماکان یک راز است. البته به تازگی اخباری منتشر شده است مبنی بر این که پوتین صاحب یک کاخ ۱.۴ میلیارد دلاری در دریای سرخ و همچنین یک آپارتمان چهار میلیون دلاری در موناکو است.

برخی گمانه‌‌زنی کرده‌اند که احتمال دارد ولادیمیر پوتین ثروتمندترین فرد جهان باشد. بیل براودر، یکی از سرمایه‌داران در سال ۲۰۱۷ در شهادت در کنگره آمریکا عنوان کرد که رئیس جمهور روسیه ۲۰۰ میلیارد دلار ثروت نامشروع انباشته کرده است.

ایلان ماسک: نباید اجازه دهیم اوکراین به تسخیر پوتین در بیاید

به دنبال حمله روسیه به اوکراین،‌ آمریکا و سایر کشورهای غربی تحریم‌های سخت‌گیرانه‌ای را علیه روسیه، ولادیمیر پوتین و متحدان اصلی وی وضع کردند. ایلان ماسک در مصاحبه با دافنر در ارتباط با جنگ اوکراین بیان کرد باید جلوی رئیس جمهور روسیه گرفته شود.

وی در ادامه عنوان کرد من تصور می‌کنم دولت آمریکا تاکنون اقدامات زیادی را انجام داده است، اما این اقدامات به صورت علنی نبوده و مردم آگاهی چندانی از آن‌ها ندارند. با وجود این لازم است که یک اقدام جدی صورت بگیرد. ما نمی‌توانیم اجازه دهیم اوکراین به تسخیر پوتین در بیاید. این دیوانگی است.