سدان جدید چری M1E

تصاویر جاسوسی جدیدی از سدان جدید چری M1E شکار شد

تصاویر جاسوسی جدید و همچنین رندرهایی از سدان جدید چری M1E منتشر شد. در ادامه شاهد تصاویر و مشخصات احتمالی این خودروی چینی باشید.

مدتی قبل اولین تصاویر جاسوسی از سدان جدید چری با نام رمز M1E به انتشار رسید و حالا نه‌تنها تصاویر جاسوسی جدید، بلکه رندرهایی از این خودرو در دسترس قرار گرفته است. اول از همه باید گفت که به عقیده برخی از رسانه‌های چینی، این خودرو در واقع نسل جدید آریزو 7 یا همان آریزو 8 خواهد بود . همچنین در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش گذاشته می‌شود و سپس در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی به عرضه می‌رسد. البته برگزاری این نمایشگاه به ماه ژوئن موکول شده است و مشخص نیست که چری چطور این مسئله را مدیریت خواهد کرد.

تصاویر جاسوسی چری M1E با پوشش استتاری

سدان جدید چری M1E

از المان‌های برجسته نمای بیرونی چری M1E با توجه به تصاویر جاسوسی تازه آن می‌توان به جلوپنجره بدون فریم، چراغ‌های جلوی باریک، سقف شیب‌دار و طراحی نواری چراغ‌های عقب اشاره کرد.

فضای داخلی این سدان نیز یادآور شاسی بلند کامپکت جدید چری با نام امودا 5 است. صفحه آمپر دیجیتال و نمایشگر مختص به سیستم اطلاعات و سرگرمی با یکدیگر ادغام شده‌اند و در کنسول مرکزی دسته دنده ثابت، دکمه‌های پارک و اتو هولد، دو جالیوانی و دکمه انتخاب حالت رانندگی جای گرفته است.

سدان جدید چری M1E

در کنسول مرکزی همچنین یک محفظه ذخیره‌سازی قرار گرفته است که شبیه به یک پد شارژ بی‌سیم به نظر می‌رسد. پنل‌های درب‌های سدان جدید چری هم دارای کنترل‌های جداگانه تنظیم صندلی هستند و دستگیره‌ها کمی عجیب و از مد افتاده به نظر می‌آیند. ویژگی دیگر فضای داخلی M1E، فرمان اسپرت D شکل آن است.

سدان جدید چری M1E

بنا بر گفته رسانه‌های چینی، سدان جدید چری M1E از دو پیشرانه برخوردار خواهد بود. یکی پیشرانه 1.5 لیتری SQRE4T15 به همراه گیربکس متغیر پیوسته با قدرت 156 اسب بخار و دیگری پیشرانه 1.6 لیتری SQRF4J16 به همراه گیربکس دو کلاچه هفت سرعته با قدرت 197 اسب بخار است. در نهایت گفته می‌شود که این سدان با قیمتی در محدوده بین 100,000 تا 150,000 یوان (معادل 15,700 تا 23,560 دلار آمریکا) روانه بازار خواهد شد.

رندرهای نسخه سدان و هاچبک

کاربر Ou Pao Pao در شبکه اجتماعی چینی ویبو، رندرهایی را از سدان چری M1E به اشتراک گذاشته و ضمناً روی این موضوع پافشاری کرده است که نام این خودرو، آریزو 8 خواهد بود. طراحی این سدان در این تصاویر بسیار شبیه به چری تیگو 8 پرو به نظر می‌رسد.

او همچنین مدل هاچبک این خودرو را ترسیم کرده است. M1E به شکل هاچبک، تفاوت فاحشی با نسخه سدان دارد و بی‌شک به اندازه نسخه سدان جذاب، اسپرت و با ابهت نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*