هاوال H6 پلاگین هیبرید

هاوال H6 پلاگین هیبرید؛ شاسی بلند زیبای چینی با قدرت 330 اسب بخار

هاوال به دنبال عرضه هاوال H6 پلاگین هیبرید در تایلند است. در ادامه شاهد تصاویر جدید و مشخصات این شاسی بلند چینی 330 اسب بخاری باشید.

اخیراً تصاویر جاسوسی جدیدی از هاوال H6 پلاگین هیبرید به انتشار رسیده است. هاوال برنامه دارد این شاسی بلند را روانه بازار تایلند کند؛ جایی که شرکت مالک آن یعنی گریت وال موتورز در آن خودروهای هیبرید خود را به عرضه می‌رساند.

هاوال H6 پلاگین هیبرید

مشخصات فنی نسخه پلاگین هیبرید هاوال H6 طی نمایشگاه خودرو تایلند در سال 2021 رسماً اعلام شد. این شاسی بلند مجهز به یک پیشرانه درون‌سوز 1.5 لیتری به همراه یک موتور الکتریکی است که روی هم رفته 326 اسب بخار قدرت و 530 نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کنند. این اس یو وی همچنین از یک باتری 41.5 کیلووات ساعتی برخوردار بود که ظرفیت قابل توجهی برای یک خودروی هیبرید دارد. این باتری شعاع حرکتی 201 کیلومتری را با خود به دنبال می‌آورد.

هاوال H6 پلاگین هیبرید

هاوال H6 پلاگین هیبرید از طراحی نسخه +Supreme این شاسی بلند بهره‌مند شده است. از ویژگی‌های برجسته این طراحی می‌توان به جلوپنجره بدون فریم اشاره کرد که امروزه بسیاری از خودروسازان چینی از آن بهره می‌گیرند.

هاوال H6 پلاگین هیبرید

فضای داخلی این شاسی بلند پلاگین هیبرید نیز مطابق با نسخه +Supreme طراحی شده است. مشخصه‌های کلیدی فضای داخلی این خودروی جدید، نمایشگر مرکزی 12.3 اینچی شناور، دریچه‌های هوای عریض و کنسول مرکزی بازطراحی‌شده با دسته دنده چرخان هستند.

به نظر می‌رسد هاوال اچ 6 پلاگین هیبرید مختص به بازار جهانی است. روی درب صندوق عقب این شاسی بلند، مخفف نام گریت وال موتورز به انگلیسی را مشاهده می‌کنیم. این درحالی است که در نسخه‌های چینی، نام این شرکت به زبان چینی نوشته می‌شود.

هاوال H6 پلاگین هیبرید

همچنین باید مکان این تصاویر جاسوسی را مورد توجه قرار داد. در پس‌زمینه تصاویر، کشتی و خودروهای دیگر قابل مشاهده هستند. از این رو، احتمالاً هاوال مشغول تدارکات ارسال شاسی بلند جدید خود به تایلند است یا شاید حتی این تصاویر در تایلند گرفته شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*