نسخه دو موتوره فولکس واگن گلف GTI

فولکس واگن گلف GTI با دو پیشرانه و 2000 اسب بخار، پیست را به آتش می‌کشد

این نسخه فولکس واگن گلف GTI دارای دو پیشرانه با مجموع قدرت 2000 اسب بخار است که به آن را به یک موشک ویرانگر تمام‌عیار تبدیل می‌کنند!

فولکس واگن گلف خودروی خانوادگی کوچک و جمع و جوری است که معمولاً با عملکرد خود شناخته نمی‌شود. گلف بیشتر یک گزینه بسیار مناسب و کارآمد برای رانندگی روزمره است. با این حال، این نسخه از فولکس واگن گلف GTI که به‌تازگی ویدئویی از آن در کانال یوتیوب 1320video منتشر شده، با بهره‌گیری از دو پیشرانه مجموعاً 2000 اسب بخار قدرت تولید می‌کند! این در واقع قدرتمندترین نسخه موجود از این خودرو به شمار می‌رود.

نسخه دو موتوره فولکس واگن گلف GTI

فولکس واگن گلف GTI هات هاچ محبوب ماشین‌بازهای قدیمی است. فولکس واگن در سال 1976 اقدام به تولید فولکس واگن گلف GTI با یک پیشرانه 1.6 لیتری کرد که حداکثر قدرت آن 110 اسب بخار بود. حالا این مدل ویژه از دو موتور VR6، یکی در جلو و دیگری در عقب برخوردار است. این دو پیشرانه مجموعاً 2000 اسب بخار یعنی بیش از 15 برابر قدرت بیشتری به تولید می‌رسانند. به لطف مجموعاً 4 لوله اگزوز که هر موتور دوتا از آن‌ها را به خود اختصاص داده‌ است، این خودرو حتی در حالت ساکن نیز صدای گوشنوازی تولید می‌کند؛ البته اگر عاشق تاخت و تاز خودروهای فوق‌العاده قدرتمند در پیست باشید.

نسخه دو موتوره فولکس واگن گلف GTI

این نسخه از گلف GTI اخیراً دستخوش تغییراتی جهت تقویت هرچه بیشتر قدرت و عملکرد آن شده است. «بروس مورهاوس» (Bruce Morehouse)، مالک این خودرو، در این نسخه یک ایر شیفتر به کار برده است تا تعویض دهنده به راحت‌ترین شکل ممکن صورت بگیرد. وی همچنین اندازه‌های متفاوتی را برای توبوشارژرها در نظر گرفته؛ وی یک توربوشارژر 88 برای موتور عقب و یک توربوشارژر 80 برای موتور جلو انتخاب کرده است تا کشش بیشتری برای موتور عقب فراهم کند.

نسخه دو موتوره فولکس واگن گلف GTI

علاوه بر این، طبق اندازه‌گیری صورت‌گرفته با دینامومتر، خروجی موتورهای عقب و جلوی این فولکس واگن گلف GTI به ترتیب 1200 و 1060 اسب بخار است. هرچند عده‌ای ترکیب خروجی دو موتور را ترجیح نمی‌دهند، اما می‌توان گفت که این دو موتور در کنار هم به راحتی توانایی تولید قدرت بیش از 2000 اسب بخار را دارند. البته گفتنی است که این خودرو تا قبل از دنده پنجم یا ششم به حداکثر قدرت خود دست پیدا نمی‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*