لپ تاپ های جدید سری Latitude

دل از لپ تاپ های سبک وزن جدید سری Latitude با کارایی بالا رونمایی کرد

لپ تاپ های جدید سری Latitude دل با مشخصات بروز و با بهره گیری از پردازنده‌های نسل دوازده اینتل رونمایی شدند.

کمپانی دل نسل جدید لپ‌تاپ‌های حرفه ای سری Latitude خود برای سال 2022 را معرفی کرد. این لپ‌تاپ‌ها از به‌روزترین سخت افزارهای امسال نظیر پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل و قابلیت‌های کامل اتصالاتی نظیر 5G و وای فای 6E بهره می‌برد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با لتیتودهای امسال دل بیشتر آشنا شویم.

جزئیات بیشتر از لپ تاپ های جدید سری Latitude

نسل جدید لپ‌تاپ‌های Latitude دل با تمرکز بر روی کارکرد هیبریدی طراحی و ساخته شده اند. این محصولات از پردازنده‌های به‌روز بهره می‌برند و دوربین و میکروفون تقویت شده ای دارند که پاسخگوی تمامی نیاز‌های کاربران باشد.

همچنین، نرم افزار بهینه سازی دل هم از قابلیت‌های جدیدی بهره می‌برد که بر روی امنیت و راحتی کاربران در محیط کار اداری و خارج از آن متمرکز هستند. از جمله این موارد می‌توان به قابلیت تشخیص نگاه اشاره کرد که می‌تواند فردی که از پشت شانه شما به صفحه نمایشتان نگاه می‌کند را شناسایی کند. همچنین، حذف دوطرفه صدای پس زمینه به منظور ارتقای کیفیت تماس نیز از دیگر قابلیت‌های Latitude های امسال است.

لپ تاپ های جدید سری Latitude

یکی از نسخه‌های Latitude 2022 حتی از میانبرهای خازنی مربوط به سرویس زوم (Zoom) نیز در ترک پد بهره مند است که برقراری ارتباط از این طریق را تسهیل می‌کند.

لپ‌تاپ Latitude 9430 یک لپ‌تاپ فوق پریمیوم است که در دسته محصولات 2 در 1 قرار می‌گیرد. دل ادعا می‌کند که این محصول بالاترین نسبت صفحه نمایش به بدنه برای یک لپ تاپ 14 اینچی تجاری را ارائه می‌دهد. این لپ‌تاپ جدید همچنین از دوربین‌های جدیدی با رزولوشن فول اچ دی بهره می‌برد که باعث ارتقای چشمگیر کیفیت تماس‌های ویدیویی می‌شود.

همچنین، Latitude 7330 جدید هم محصولی فوق سبک با تنها 0.967 کیلوگرم وزن است که پورت‌های متعددی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. دل مدعی است که این محصول ضمن ارائه قابلیت‌های اتصالاتی کم نظیر در این ابعاد کوچک، لپ‌تاپ بسیار قابل اطمینانی است.

لپ تاپ های جدید سری Latitude

در کنار این نوت بوک‌های جدید، دل همچنین از قلم‌های شارژی جدید خود هم رونمایی کرد.‌ این قلم‌ها، نخستین قلم‌های فعال دنیا با پشتیبانی از قابلیت Tile Tracking به شمار می‌روند و می‌توان به سادگی توسط اپلیکیشن Tile آن‌ها را ردیابی کرد!

در کنار نمونه‌های بالا، نسل جدید لپ‌تاپ‌های Latitude سری 5000 و محصول جدید Latitude 3330 نیز دیگر اعضای خانواده Latitude دل در سال 2022 را شامل می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*