کریپتوکارنسی

نحوه پول درآوردن از کریپتوکارنسی و توکن ها

همین حالا که مشغول مطالعه این مقاله هستید، ارزش بازار جهانی کریپتوکارنسی‌ها و ارزهای دیجیتال از مرز 2 تریلیون دلار گذشته است. این آمار بی‌سابقه و هیجان‌انگیز، سبب شده تا بسیاری از افراد به فکر یادگیری نحوه پول درآوردن از کریپتوکارنسی و توکن ها در بازارهای ترید جهانی و کسب درآمد از این دنیای جدید باشد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به‌دنبال نحوه پول درآوردن از کریپتوکارنسی و توکن ها می‌گردید و مایلید سری میان سرهای این بازار جهانی بلند کنید، به شما پیشنهاد می‌دهیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

در ادامه این مقاله 6 از مهم‌ترین روش‌های کسب درآمد از رمزارزها را به شما معرفی خواهیم کرد.

1.خرید و فروش ارز دیجیتال یا تریدینگ

تریدینگ یا خرید و فروش ارز دیجیتال، بهره‌برداری از فرصت‌های مقطعی است. همه ما می‌دانیم که بازار ارزهای دیجیتال بی‌ثبات است و قیمت هر واحد ارز دیجیتال می‌تواند در کوتاه‌مدت به‌طور چشمگیری افزایش یا کاهش قیمت داشته باشد. در نتیجه یکی از بهترین را‌های کسب درآمد از ارز دیجیتال تریدینگ یا خرید و فروش ارز‌های دیجیتال است.

اما برای آن که بتوانید تریدر خوبی باشید، قدرت تحلیل، حرف اول را می‌زنند. شما باید دائماً نمودارهای بازار کریپتوکارنسی را تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید پیش‌بینی‌های دقیقی در مورد افزایش و کاهش قیمت داشته باشید.

مهم‌ترین دلیل سوددهی بالای تردینگ، امکان خرید و فروش رمزارزها در هر شرایط است! قدرت تحلیل و پیش‌بینی قوی به شما اجازه می‌دهد هنگام معامله کریپتوکارنسی‌ها بسته به این که انتظار دارید قیمت یک دارایی افزایش یا کاهش یابد، ترید کنید.

این بدان معنی است که شما می‌توانید بدون توجه به اینکه آیا بازار کریپتو صعودی یا نزولی است، سود کسب کنید. برای شروع کافی است تا آموزش ارز دیجیتال را شروع کنید و با کمک یک مشاور حرفه‌ای به یک تریدر موفق در بازار تبدیل شوید.

2.هولد کردن؛ راهکاری برای کسب درآمد در بلندمدت

بر خلاف تریدنیگ، سرمایه‌گذاری یا هولد کردن، یک استراتژی بلندمدت در خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال برای مدتی نامعلوم است.

کریپتوکارنسی‌ها معمولاً انتخاب خوبی برای هولد کردن هستند. این ارزهای دیجیتال رمزنگاری‌شده، در کوتاه‌مدت بی‌ثبات هستند، اما پتانسیل بلندمدت فوق‌العاده‌ای برای رشد دارند. واضح‌ترین مثال آن بیتکوین، پادشاه دنیای رمزارزها است. تصور کنید اگر در سال 2010 فقط یک عدد بیتکوین به ارزش 0.0008دلار خریداری و هولد می‌کردید، این روزها یک دارایی 40 هزار دلاری داشتید!
استراتژی هولدینگ از شما می‌خواهد که دارایی‌های باثبات‌تری را که در بلندمدت وجود خواهند داشت شناسایی کنید. اگرچه رمزارزهایی مانند بیت‌کوین و اتریوم همین حالا هم افزایش قیمت در آینده را نشان می‌دهند، با این حال برای آن که بتوانید از میان رمزارزهای غیر رایج بهترین سرمایه‌گذاری را انجام دهید، آموزش خصوصی ارز دیجیتال از منابع معتبر، یک انتخاب مطمئن برای شما خواهد بود.

3.استیکینگ؛ کسب درآمد از طریق مشارکت در الگوریتم‌های اثبات سهام

استیکینگ سومین روش پول در آوردن از کرپیتوکارنسی‌ها است. مانند هولدینگ، در استیکینگ شما تعدادی کوین در کیف پول دیجیتال خود دارید؛ با این تفاوت که قادر به تبدیل یا فروش آن نیستید.

اگر یک روش آسان و بدون ریسک برای کسب درآمد از رمزارزها می‌خواهید، بدون شک استیکینگ انتخابی مناسب برای شما است.

در فرآیند استیکینگ، شما تعدادی کوین یا ارز دیجیتال تهیه می‌کنید و آن را در یک کیف پول یا صرافی دیجیتال قرار می‌دهید. صرافی میزبان نیز در ازای این رمزارزها، سود مشخصی برای شما واریز می‌کند. در واقع استیکینگ مشابه دریافت سود بانکی در ازای باز کردن یک حساب سرمایه‌گذاری بانکی است.

اگر به این روش علاقه‌مند هستید و مایلید بیشتر درباره این راه کسب درآمدِ بی‌خطر بدانید، ما به شما شرکت در یک دوره پیشرفته ارز دیجیتال را پیشنهاد می‌کنیم.

4.کسب درآمد از طریق NFT

اما رمزارزها، تنها روش کسب درآمد از این دنیای دیجیتالی نیستند. NFTها یا توکن‌های غیرقابل تعویض، قطعاتی از توکن‌های رمزنگاری شده هستند که در یک بلاکچین وجود دارند  از این NFTها برای خرید و فروش دارایی‌هایی در دنیای واقعی مانند املاک، آثار هنری، موسیقی و حتی توییت‌ها استفاده می‌شود.

بر خلاف ارزهای دیجیتال، NFTها را نمی‌توان معامله یا مبادله کرد زیرا با یکدیگر یکسان نیستند. با این حال اگر یک اثر هنری قابل فروش دارید، به‌راحتی می‌توانید آن را تبدیل به یک NFT کنید، در ازای اثر کوین دریافت کنید و در نهایت کوین‌هایتان را به یک وجه رایج تبدیل کنید.

5.دریافت توکن از بازی‌های آنلاین

اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید یا مایلید به دنیای خارق‌العاده بازی‌های کامپیوتری قدم بگذارید، بازی کردن می‌تواند شغلی تمام وقت برای شما باشد. یکی از جدیدترین پدیده‌های صنعت کریپتو، GameFi است که از ترکیب امور ترکیب مالی غیر متمرکز (DeFi)، NFTها و بازی‌های آنلاین مبتنی بر فناوری بلاکچین به‌وجود آمده است.

مدل پرداخت در فناوری GameFi به‌جای روش Pay-to-Win گیم‌های آنلاین سنتی، «بازی برای کسب درآمد» یا Play-to-Earn است.

در این فناوری جدید، هر شی یا دارایی مانند لباس، کاراکتر، زمین، اسلحه و شمش‌های طلا، یک توکن محسوب می‌شوند. در حالتی که بتوانید این توکن‌ها را با توکن‌های بازیکنان دیگر معامله کنید یا آن‌ها را در ازای ارز دیجیتال، به فروش برسانید.

کریپتوکارنسی

6.ماینینگ؛ استخراج رمزارز از قعر دریای کریپتوکارنسی

آخرین و شاید سخت‌ترین روش برای کسب درآمد از طریق توکمن‌ها و ارزهای دیجیتال، استخراج آن‌ها است.

نحوه پول درآوردن از ماینیگ به این صورت است که شما در ازای استخراج هر ارز رمزنگاری‌شده، مقداری پاداش دریافت می‌کنید. با این حال برای استخراج، به دانش فنی و سرمایه‌گذاری مداوم در سخت افزار نیاز خواهید داشت.

کریپتوکارنسی

آموزش؛ شرط اصلی کسب درآمد از رمزارزها

علاوه بر 6 روش معرفی‌شده در این مقاله، روش‌های دیگری هم برای کسب درآمد از دریای رمزارزها وجود دارد. با این حال دانستن نحوه پول درآوردن از کریپتوکارنسی و توکن ها انتهای راه نیست.

دانش تخصصی، مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند شما را در رسیدن به درآمدهای چند رقمی، هدایت کند. پیشنهاد می‌کنیم برای آن که بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بیشترین نتیجه را ببینید، عوامل زیر را فراموش نکنید.

  • شرکت در دوره‌های آموزشی با بروزرسانی مداوم
  • مطالعه آخرین اخبار و آموزش‌ها از مراجع تخصصی و معتبر
  • شرکت در وبینارهای تکمیلی
  • یافتن یک منتور یا استاد باسابقه در زمینه رمزارزها

داجکس؛ جامع‌ترین منبع آموزشی در دنیای ارز دیجیتال

یکی از بهترین منابع آموزشی رمزارزها به زبان فارسی، داجکس است. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت داجکس به آدرس fa.dogex.ae به طیف وسیعی از محتواهای آموزشی دسترسی پیدا کنید.

داجکس علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی خرید و فروش ارز دیجیتال در پایه‌های مبتدی، مقدماتی و VIP، مقالات و آموزش‌های رایگان متعددی در اختیار مشتاقان این حوزه قرار می‌دهد.

شما با شرکت در دوره‌های آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال داجکس، از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد.

  • 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت شرکت‌کننده
  • 3 ماه پشتیبانی و پاسخگویی به سؤالاتگ
  • دسترسی مادام‌العمر به محتوای دوره‌های آموزشی
  • آپدیت مداوم محتوای آموزشی
  • دسترسی مادام‌العمر به وبینارهای تکمیلی

شما می‌توانید همین حالا با دریافت مشاوره از پشتیبانان داجکس از طریق شماره تماس 09105494474 راهگشای مسیر کسب درآمد خود در دنیای ارزهای دیجیتال باشید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*