آینده جستجو در وب را با هواوی Petal Search تجربه کنید

آینده جستجو در وب را با هواوی Petal Search تجربه کنید

موتور جستجوی هواوی که Petal Search (جستجوی گلبرگ) نام دارد با عینک‌های واقعیت افزوده سازگار است و آینده جستجو در وب را شکل می‌دهد.

هواوی در خلال کنگره جهانی موبایل (MWC) 2022 که در شهر بارسلونا برگزار شد، از موتور جستجوی Petal Search رونمایی کرد. این پلتفرم جستجوی نوآورانه، تجربه یکپارچه را برای کاربران اینترنت در سراسر جهان تسهیل خواهد کرد. Petal Search (جستجوی گلبرگ) یک امکان فوق‌العاده بصری است که از فناوری‌های پیشرفته و قابلیت چندوجهی برای اطمینان از ایجاد تجربه جستجوی یکپارچه بهره می‌برد.

در حال حاضر، این پلتفرم جستجو بیش از 20 دامنه عمودی، از جمله اخبار، برنامه‌ها، خرید، مسافرت، خرید محلی، سرگرمی و غیره را پوشش خواهد داد. بر اساس معیارهای Statcounter، این پلتفرم دارای دستاوردی چشم‌گیر به جهت قرارگیری میان 5 موتور جستجوی برتر موبایل در بیش از 25 کشور است. در ادامه، به سه ویژگی اساسی می‌پردازیم که به شما این را امکان می‌دهند تا آینده جستجو را با Petal Search تجربه کنید.

Petal Search ویژگی‌های واقعیت افزوده را برای اطمینان از قابلیت‌های جستجوی چندوجهی ترکیب می‌کند

آینده جستجو در وب را با هواوی Petal Search تجربه کنید

طی چند سال گذشته، مشخص شده که واقعیت افزوده و مجازی، به‌ترتیب بیان‌گر پیشرفت فناوری در دو دهه 2020 و 2030 خواهند بود. رشد AR به‌ویژه در دو حوزه کلیدی بازی و خرید قابل مشاهده بوده است. براساس گزارش Deloitte 2021، از میان 1.5 میلیارد کاربر جهانی واقعیت افزوده، بیش از 100 میلیون نفر از این تکنولوژی برای خریدهای خود استفاده می‌کنند. این تعداد، احتمالا با ادغام AR در تجربه خرید آنلاین توسط پلتفرم‌های تجارت الکترونیک افزایش خواهد یافت.

افزایش علاقه و اقبال عمومی به خرید از طریق AR را می‌توان به همه‌گیری جهانی و تاثیرات آن بر مصرف‌گرایی نسبت داد. از آنجایی‌که با شیوع پاندمی کووید-19 مردم در سراسر جهان خود را در محدودیت می‌دیدند، به‌طور فزاینده‌ای به خرید مبتنی بر واقعیت افزوده روی آوردند تا در این فرآیند، دردسرهای کم‌تری را متحمل شوند. علاوه بر این، مصرف‌کنندگان توانایی خود را در استفاده از قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند افزایش داده و این دستگاه‌ها بیش از هر زمان دیگری در پیش‌برد تجارت موثر هستند. محبوبیت رو به رشد AR را نیز می‌توان به یکی از علل افزایش علاقه به متاورس نسبت داد.

پلتفرم Petal Search برای سرمایه‌گذاری بر علاقه رو به رشد به فناوری‌های مبتنی بر واقعیت افزوده طراحی شده است. این موتور جستجو به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعات محصولات مورد علاقه خود را در سطحی فراتر از ورودی‌های متنی بازیابی کرده و راه را برای شکل جدیدی از مشارکت در حوزه تجارت الکترونیک هموار کنند. کاربران می‌توانند محصولات مورد علاقه خود را با استفاده از عینک AR اسکن کرده و اطلاعات آنها را به‌صورت آنی مورد بازیابی قرار دهند. در طول رویداد MWC، هواوی با شریک صنعتی خود برای نمایش قابلیت‌های جستجوی واقعیت افزوده همکاری کرد.

فرض کنید که شما از علاقه‌مندان به خرید روسری هستید، بنابراین می‌توانید آن‌را با استفاده از عینک AR اسکن کنید و فورا از طریق جستجوی گلبرگ، اطلاعاتی در مورد دسترسی آن و مکان‌های قابل خریداری دریافت خواهید کرد. به‌علاوه، این پلتفرم از جستجوی تصویری و ترجمه‌های هم‌زمان برای ارائه نتایج و اطلاعات جستجو در حالتی بسیار مرتبط استفاده می‌کند. هم‌چنین، عینک واقعیت افزوده اطلاعاتی مانند دایره‌المعارف را به زبان مورد نظر کاربران، در اختیار آنها قرار می‌دهد.

جستجوی گلبرگ راه‌حل نهایی همه کاره را برای همه نیازهای جستجو فراهم می‌کند

آینده جستجو در وب را با هواوی Petal Search تجربه کنید

فارغ از آنکه به‌دنبال چه محتوایی نظیر رسانه، اخبار، خرید و هر چیز دیگری باشید، هدف جستجوی گلبرگ این است که یک راه‌حل همه‌کاره برای همه نیازهای مرتبط با جستجو باشد. این پلتفرم اطلاعات را در 20 بخش عمودی، از جمله سرگرمی، خدمات محلی، سفر، خرید، برنامه‌ها، اخبار و موارد دیگر ادغام می‌کند. در حالت عادی، برای تجربه‌های جستجوی مختلف به پلتفرم‌های مختلفی نیاز خواهید داشت، اما Petal Search تمام فعالیت‌های موتور جستجو و اینترنت شما را در یک پلتفرم مناسب پیاده‌سازی و ساده‌سازی کرده است.

علاوه بر این، جستجوی گلبرگ با بیش از 3000 شریک تجاری در صنایع مختلف مانند Trivago و AliExpress در همکاری است و تضمین کرده که به نتایج با کیفیت بالا و قابل اعتماد دسترسی داشته باشید. این پلتفرم جستجو در حال حاضر در 170 کشور و به 70 زبان راه‌اندازی شده و به گسترش بیش‌تر خود ادامه خواهد داد.

Petal Search یک محیط جستجوی یکپارچه را بین چندین دستگاه ایجاد می‌کند

آینده جستجو در وب را با هواوی Petal Search تجربه کنید

هواوی با علم به‌اینکه کاربر مدرن معمولا جستجوهای خود را روی چندین دستگاه مختلف از جمله گوشی‌های هوشمند، گجت‌های پوشیدنی، ساعت، لپتاپ، تبلت و موارد دیگر انجام می‌دهد، با پشتیبانی از جستجوی گلبرگ، استراتژی N+8+1 را آغاز کرده که هدف آن ارائه یک تجربه جستجوی یکپارچه در پلتفرم‌ها و دستگاه‌های مختلف است. بنابراین، استفاده از جستجوی گلبرگ، تجربه سرچ را در دستگاه‌های کاربر نظیر تلفن، تبلت، تلویزیون، عینک واقعیت افزوده و رایانه آسان‌تر خواهد کرد.

فرض کنید جستجویی را در تلفن خود آغاز کرده‌اید، اما می‌خواهید آن‌را در رایانه خود ادامه دهید. لازم نیست کل فرآیند را مجددا در پلتفرم دیگری طی کنید. Petal Search فورا درخواست جستجو را در همه ابزارهای شما پیاده‌سازی می‌کند و این امکان را فراهم کرده تا هرآنچه نیاز دارید را در دستگاه انتخابی خود پیدا کنید. این پلتفرم هم‌چنین به‌طور هوشمند نتایج جستجو را دسته‌بندی کرده که با استفاده از این قابلیت می‌توانید هرآنچه را که نیاز دارید، در یک نگاه بیابید.

در طول رویداد MWC 2022، هواوی با رونمایی از لپ‌تاپ MateBook X Pro 2022، به کاربران این را امکان را داده تا فایل‌های محلی و شبکه را با دقت و کارایی جدید مرور کنند. علاوه بر این، قابلیت جستجوی پیشرفته هوش مصنوعی موتور جستجو، امکان جستجوی متقاطع محلی، صفحات وب و دستگاه‌های هوشمند متصل را فراهم می‌کند. در واقع تجربه کلی جستجو برای حداکثر راحتی کاربران، به‌طور محسوسی ساده‌سازی شده است.

پلتفرم Petal Search هواوی هم‌چنین با قابلیت یادگیری خودکار خلاقانه بهینه‌سازی شده است، بدین معنا که مطابق با رفتار کاربر پیشرفت می‌کند و با گذر زمان، فرآیند جستجو راحت‌تر انجام خواهد شد. بنابراین، اگر به‌دنبال تغییر و ساده کردن قابلیت‌های جستجوی خود هستید، جستجوی گلبرگ مطمئنا ارزش بررسی را دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*