جديدترين خبر ها از آيفون 6 اپل : قيمت ، سايز و زمان عرضه – بروزرسانی : انتشار ویدیویی به نظر واقعی

iphone-6

تعدادی از کاربران، اندروید را به این دلیل انتخاب نکرده‌اند که از iOS بدشان می‌آید، بلکه آن‌ها آیفون را بسیار کوچک می‌دانند و گوشی‌های بزرگ اندرویدی این خواسته آن‌ها را با انواع و اقسام نمونه برآورده می‌کنند. کافی است آیفون کنونی را با یک فبلت به عنوان مثال گلکسی نوت مقایسه کنید تا متوجه منظور ما شوید.

اما حالا شرایط فرق کرده است و اپل آماده می‌شود تا با دل و جرأت تمام و علارغم سیاست‌های پیشین خود با یک آیفون 5.5 اینچی به دل بازار فبلت بزند. پیش‌تر بر اساس آمارهایی گفته شده بود که کاربران حتی حاضرند به ازای پرداخت 100 دلار اضافه دستشان به یک آیفون بزرگ‌تر برسد و حالا نتیجه یک نظرسنجی جدید که از سوی RBS Capital Market به دست آمده نشان می‌دهد که 35 درصد کاربران اندرویدی حاضرند با جان و دل گوشی‌های اندرویدی درشت هیکل خود را با یک آیفون 5.5 اینچی تعویض کنند!

از طرفی نکته دیگر این نظرسنجی تأثیر قیمت را نیز در عدم خرید آیفون بین افراد این نظرسنجی نشان می‌دهد. گوشی آیفون به هر ترتیب گوشی ارزان قیمتی نیست (در کشور ما که به هیچ وجه نیست!) اما خریداران همین حالا گزینه‌های بسیار مناسبی برای خرید یک گوشی ارزان قیمت اندرویدی و حتی ویندوز فونی دارند. نکته ذکر شده شاید بر خلاف نتیجه نظرسنجی گفته شده در مورد پرداخت صد دلار اضافه به ازای گرفتن یک آیفون بزرگ‌تر باشد، ولی کتمان نمی‌توان کرد که حتی نسخه 4.7 اینچی آیفون 6 نیز منتظران زیادی را برای خود دست و پا کرده است.

مؤسسه تحقیقاتی Topology Research Institute پیشبینی کرده که آیفون 4.7 اینچی اپل تا پایان سال 2014 حدود 70 میلیون دلار فروش خواهد داشت که این رقم برای مدل 5.5 اینچی بین 8 تا 10 میلیون در همین مدت زمانی است. پیشبینی بسیار بزرگی که از سوی چند مؤسسه تحقیقاتی دیگر نیز ارائه شده است.

حدود یک ماه پیش بود که یکی از اپراتورهای آلمانی خبر از ارائه آیفون 6 در 19 سپتامبر (28 شهریور) امسال داد. گزارشی که در همان زمان نیز مورد بحث بسیاری قرار گرفت. اما گزارش جدیدی از سوی رسانه های چینی نشان میدهد که ظاهرا چنین زمانی صحیح است و باید در همان 19 سپتامبر منتظر ورود گوشی آیفون به بازار باشیم. علاوه بر این گزارش بر روی روز جمعه اصرار دارد که به دلیل تقارن روز جمعه با 19 سپتامبر میتوان اطمینان بیشتری پیدا کرد. اپل علاقه خاصی به ارائه محصولات خود در روزهای جمعه دارد.

اما همین منبع در مورد قیمت این گوشی نیز اظهارنظری داشته است. این منبع چینی ادعا کرده که مدل 32 گیگابایتی آن با قیمت 850 دلار (هم قیمت مدل 16 گیگابایتی 5s) و مدل 64 گیگابایتی آن نیز با قیمت 1008 دلار در چین به فروش خواهد رسید.

در آخر شما را به دیدن یک تصویر 360 درجه متحرک ، منتسب به آیفون 6 طلایی رنگ 4.7 اینچی دعوت می کنیم  :

iphone-6

بروزرسانی :

ویدیویی از آیفون 6 اپل منتشر شده که با توجه به وجود لوگوی اپل و ساختار طراحی و کیفیت ساخت واقعی به نظر می رسد.اما باز هم به طور قطع نمی توان به اصلی بودن این ویدیو اطمینان کرد.با هم ویدیو را می بینیم :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اره دارمش عالیه iphone s6

  2. تعریفشوزیادشنیدم هرچی باشه عالیه حداقل شایدتوایران کارایی زیادنداشته باشه اماسیستم نرم افزاری وسخت افزاریش مرده روزنده میکنه به این میگه گوشی

  3. ای باباکاش پول خریدشوداشتم ارزومه بخرمش ایفون عشقه